Mijn Simyo is vernieuwd: wat vind je ervan?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6698 reacties
Hallo allemaal,

Belangrijk nieuws: Mijn Simyo is vernieuwd! Vanaf nu zie je na het inloggen meteen hoeveel je die maand verbruikt hebt en wat je kosten zijn.



Wat is er allemaal vernieuwd?

We hebben Mijn Simyo samen met Simyo bellers ontwikkeld en uitgebreid getest. Dit zijn de belangrijkste verbeteringen:

• Overzichtelijker: je ziet in één oogopslag hoe je er die maand voorstaat;
• Houd de touwtjes stevig in handen: meer inzicht en informatie over je belgedrag en kosten;
• Mijn Simyo is verbeterd voor gebruik op je telefoon en tablet.

Meer goed nieuws voor Sim Only bellers:

• Pas je bundels tot het einde van de maand aan, dat hoeft niet meer voor de 25ste;
Maandelijks MB’s bijkopen als je dat nodig hebt (ook dit geldt alleen voor Sim Only bellers).

Nog iets anders?

Omdat er erg weinig gebruik van werd gemaakt, kun je geen web sms-berichten meer sturen via de nieuwe Mijn Simyo. Een sms versturen via je telefoon blijft uiteraard gewoon mogelijk :)

Wat vind je ervan?

Omdat we veel waarde hechten aan je mening horen we graag wat jij van de nieuwe Mijn Simyo vindt! Kijk uitgebreid rond, of ga gelijk aan de slag en verhoog of verlaag bijvoorbeeld je bundel.

Blij met de verbeteringen? Heb je nog suggesties? We horen het graag via het ‘geef je mening’ formulier op Mijn Simyo of in dit topic.

Groetjes,

Alex

70 reacties

Ik stuurde alleen via de PC m'n smsjes. Pielen met de telefoon vind ik maar niks.

Kan het versturen van smsjes via Mijn Simyo er alsjeblieft weer op?

Vr. Gr. Michiel
Reputatie 1
Ik vind het erg jammer dat Sms'en via Mijn Symio niet meer beschikbaar is.
Het was op zijn plaats geweest hierover een enquête te houden.
Ik zie in het forum dat er toch behoefte is aan de optie in Mijn Symio.
Dus Symio medewerkers gaarne de optie weer inbouwen.
Reputatie 1
WIj willen de SMS optie terug!!
Reputatie 1
Vanuit Simyo alleen maar halleluja over de nieuwe interface, MAAR dat gebruikers een aantal functies nu niet meer hebben wordt afgedaan met het is jammer.
Als voorbeeld het kunnen versturen van SMS'en via de oude interface. NIET meer implementeren scheelt Simyo geld en kost de gebruiker geld. Bv vanuit het buitenland moet je nu via je mobiel sms'en naar Nl dat gaat niet meer via de interface (en dus je bundel)
Conclusie: Simyo verkoopt het als verbetering voor ons maar is het voor hen zeker. meer verkoop mogelijk via de app enzo en geen sms'en meer noem maar op
😠
Erg overzichtelijk de site, zo zie ik ook dat een lullige foto naar mijn ouders toesturen 50 euro cent kost als MMS. Ja zo kom je gauw "buiten" de bundel. Super jammer dat SMS er uit gaat dat is voor mij een overweging die ik serieus neem om over te stappen, ik mag misschien wel Appen etc.maar mijn moeder bv niet. ook andere mensen die bv al op leeftijd zijn gebruiken dit. Die zijn al blij dat ze een SMS verstuurd krijgt, en wat moet ik nu dan???? De enige oplossing die ik weet is overstappen want ik weiger om een duur SMS te gaan sturen die uiteraard buiten mijn bundel valt. Ik ga hier echt naar kijken na de vakantie......
Ik mis het SMS versturen vanuit Mijn Simyo ! 😞
Reputatie 5
Badge +10
Ik stuurde alleen via de PC m'n smsjes. Pielen met de telefoon vind ik maar niks.

Kan het versturen van smsjes via Mijn Simyo er alsjeblieft weer op?

Vr. Gr. Michiel


Ik mis het SMS versturen vanuit Mijn Simyo ! :(

Helaas is sms-en met de nieuwe Mijn Simyo niet meer mogelijk. Uiteindelijk bleek dat er te weinig klanten waren die hier gebruik van maakten. Uiteraard is voor degene die er wel altijd gebruik van maakten extra jammer 😞
Reputatie 1
Ik stuurde alleen via de PC m'n smsjes. Pielen met de telefoon vind ik maar niks.

Kan het versturen van smsjes via Mijn Simyo er alsjeblieft weer op?

Vr. Gr. Michiel
:
Ik mis het SMS versturen vanuit Mijn Simyo ! :(

Helaas is sms-en met de nieuwe Mijn Simyo niet meer mogelijk. Uiteindelijk bleek dat er te weinig klanten waren die hier gebruik van maakten. Uiteraard is voor degene die er wel altijd gebruik van maakten extra jammer :(
Jammer dat het versturen van een sms niet meer mogelijk is, helaas Simyo, ik zeg mijn beide abonnementen op.
Reputatie 1
Ik heb al naar de helpdesk geschreven. Ik heb een simkaart in een alarminstallatie zitten en ik moet hem er maar uit peuteren om hem in een telefoon te doen om een keer te bellen of sms'en. Of ik moet de kaart opwaarderen. Vroeger deed ik dat sms'je even met Mijn Symio. Ook in het buitenland gebruikte ik de optie. Ik denk dat er meer mensen gebruik van maakten als wordt geopperd. 😠
Reputatie 5
Badge +10
Erg overzichtelijk de site, zo zie ik ook dat een lullige foto naar mijn ouders toesturen 50 euro cent kost als MMS. Ja zo kom je gauw "buiten" de bundel. Super jammer dat SMS er uit gaat dat is voor mij een overweging die ik serieus neem om over te stappen, ik mag misschien wel Appen etc.maar mijn moeder bv niet. ook andere mensen die bv al op leeftijd zijn gebruiken dit. Die zijn al blij dat ze een SMS verstuurd krijgt, en wat moet ik nu dan???? De enige oplossing die ik weet is overstappen want ik weiger om een duur SMS te gaan sturen die uiteraard buiten mijn bundel valt. Ik ga hier echt naar kijken na de vakantie......

Hoi Ramona,

Bedankt voor je reactie. Het tarief voor het versturen van een MMS is onlangs aangepast naar 0,17 cent. 3 voor de prijs van 1 😉 Zie jij nog ergens 50 cent staan? Zo ja, kan je aangeven waar? Dan gaan we dit meteen aanpassen.

Ook maak ik op uit je reactie dat je er voorheen vanuit ging dat een sms versturen via Mijn Simyo gratis was. Klopt dat? Een sms versturen via Mijn Simyo heeft altijd 1 belminuut gekost. Net als wanneer je een sms via je telefoon verstuurd dus.

Jammer dat het versturen van een sms niet meer mogelijk is, helaas Simyo, ik zeg mijn beide abonnementen op.

Ik ben geen beller en heb geen internettelefoon. Dat wil ik ook niet. Heb onlangs om die reden een internetvrije seniorentelefoon aangeschaft waarmee ik een SMS kan verzenden en wanneer het moet een telefoontje kan plegen. Ik ben tot nu toe altijd zeer tevreden geweest met Simyo, maar met de mededeling dat een SMS verzenden niet langer mogelijk is, ben ik zeker NIET blij !! Hopelijk wil Simyo hierop terugkomen en daarmee tegemoet komen aan de wens van een bepaalde doelgroep en waartoe ikzelf behoor. E.e.a. heeft absoluut te maken met een bepaalde keuzevrijheid. Hieraan wordt nu flink gemorreld. Meer dan jammer !! Kom op Simyo, geeft ons de SMS optie terug !!

Hoi allemaal,

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de mededeling over het niet meer kunnen sms-en via Mijn Simyo (persoonlijke pagina). De optie om via je persoonlijke pagina (web sms) een sms te sturen, is niet meer ingebouwd in de nieuwe Mijn Simyo.

Dat betekent dus niet dat sms-en in het algemeen niet meer mogelijk is. Sms-en via je telefoon blijft gewoon mogelijk :D

Snap niet echt waar het vandaan komt dat dit ook niet meer mogelijk is... :?:8

Er zijn toch wat misverstanden over ontstaan. Daarom gaan we de tekst in de mail aanpassen zodat er minder onduidelijkheden ontstaan.

Mochten er nog vragen, opmerkingen etc. zijn, laat het ons hier weten.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik vind de nieuwe Mijn Simyo echt super. Overzichtelijker en alles is makkelijk vindbaar. Het is misschien even wennen, maar dat is met alles dat nieuw is. Dat gaat vanzelf over 😃
Reputatie 7
Heb ik eerst een vraag.

Zijn jullie al reeds op de hoogte van enkele bugs die her en der in de topics gemeld zijn. Zoals bij het uitloggen een 404 melding.

Ik kan de Mijn Simyo site nu wel bekijken met m'n telefoon (Windows Phone zoals jullie weten). De beta versie kon ik niet inloggen. Maar zoals ik al had, heb ik nog steeds geen mogelijkheid om het forum te gebruiken op mijn telefoon. Ook niet als ik via de nieuwe versie van Mijn Simyo erheen wilt gaan.

Heeft dit er mee te maken dat er 2 verschillende manieren zijn gebruikt om de beide sites te maken? Bijvoorbeeld 2 verschillende bouwers? De uitstraling is namelijk heel anders op forum dan op het Mijn Simyo gedeelte..

Maar de nieuwe Mijn Simyo ziet er heel gelikt uit.. Kuddo's daarvoor. 😃
Badge +1
Mooi, duidelijk en overzichtelijk. Ik zie ook dat de pagina mijn verbruik nu "goed" is. Beetje jammer dat je zoals in de oude versie niet direct ziet, zoveel keer sms en bedrag erachter van die maand. Maar ach zoveel mensen zoveel wensen.

10 met een griffel en een zoen van de juff, hihi.

Warme groet, Yvonne
Mooie lay-out. Echter zou het mogelijk zijn het overzicht van de laatste telefoongesprekken meer te updaten? Deze staat bij bij op 9 juli terwijl ik daarna nog heb gebeld en we inmiddels al op 14 (!) juli zitten. Bedankt.
Badge +1
Goedemorgen Alex,

Is het al volgende week???? 🆒

Sorry :D

Warme groet, Yvonne
Reputatie 7
Ik heb een foutje ontdekt bij de de informatie over de bel/sms bundel..

Toen ik Mijn Simyo opende werd er getoond dat ik geen verbruik buiten de bundel had. Ik wist echter dat ik de Bank had gebeld op een 0900 nummer. Toen wilde ik terug naar het overzicht door op "terug naar overzicht" te klikken en kreeg ik een "er gaat wat fout bericht"

Toen klikte ik weer op Mijn Simyo boven in en toen stond er wel dat er buiten de bundel is gemeten.

Vaag :? maar uiteindelijk wel correct..
Reputatie 6
Badge +9
Ziet er goed en functioneel uit. En ik weet van tenminste één persoon hier in forum Lalaland dat ze erg blij is met de mogelijkheid van extra mb's bijkopen. 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Heb ik eerst een vraag.

Zijn jullie al reeds op de hoogte van enkele bugs die her en der in de topics gemeld zijn. Zoals bij het uitloggen een 404 melding.

Ik kan de Mijn Simyo site nu wel bekijken met m'n telefoon (Windows Phone zoals jullie weten). De beta versie kon ik niet inloggen. Maar zoals ik al had, heb ik nog steeds geen mogelijkheid om het forum te gebruiken op mijn telefoon. Ook niet als ik via de nieuwe versie van Mijn Simyo erheen wilt gaan.

Heeft dit er mee te maken dat er 2 verschillende manieren zijn gebruikt om de beide sites te maken? Bijvoorbeeld 2 verschillende bouwers? De uitstraling is namelijk heel anders op forum dan op het Mijn Simyo gedeelte..

Maar de nieuwe Mijn Simyo ziet er heel gelikt uit.. Kuddo's daarvoor. :D


Hoi Raytje,

We zijn inderdaad op de hoogte van de foutmelding die je krijgt zodra je uitlogt. Het forum draait wel op een ander platform, maar Mijn Simyo is wel nodig om er gebruik van te maken (inloggen gaat via Mijn Simyo). Ook zijn er een aantal scenario's waarbij een login voor Mijn Simyo nodig is welke nog niet helemaal goed lopen momenteel. Daar werken we aan. We hebben wel geprobeerd om alles vanuit huisstijl op te maken. Maar het kan natuurlijk dat Mijn Simyo er net weer wat gelikter uit ziet.

Mooi, duidelijk en overzichtelijk. Ik zie ook dat de pagina mijn verbruik nu "goed" is. Beetje jammer dat je zoals in de oude versie niet direct ziet, zoveel keer sms en bedrag erachter van die maand. Maar ach zoveel mensen zoveel wensen.

10 met een griffel en een zoen van de juff, hihi.

Warme groet, Yvonne


Hoi Yvonne,

We hebben nu wel een 'Mijn kosten tot nu toe' tegel toegevoegd zodat je je evt. buitenbundelkosten kunt inzien. Dit is een bewuste verandering ten opzichte van de oude versie, omdat we vaak terug kregen dat klanten het verbruik van de hudige maand moeilijk konden vinden.

Mooie lay-out. Echter zou het mogelijk zijn het overzicht van de laatste telefoongesprekken meer te updaten? Deze staat bij bij op 9 juli terwijl ik daarna nog heb gebeld en we inmiddels al op 14 (!) juli zitten. Bedankt.

Hoi Mootjuh,

Helaas krijgen we de verbruiksgegevens altijd met een vertraging binnen. Hierdoor is het niet mogelijk om het 'realtime' te laten zien. We hebben daarom bewust meer uitleg gegeven hoe het verbruik wordt gemeten en getoond. Klik hiervoor op Overzicht op 'bekijk je verbruik'. Onder de grafiek kun je dan op de knop 'Laatst gemeten verbruik: datum + tijd' klikken.

Heb je dit kunnen vinden?

Ik heb een foutje ontdekt bij de de informatie over de bel/sms bundel..

Toen ik Mijn Simyo opende werd er getoond dat ik geen verbruik buiten de bundel had. Ik wist echter dat ik de Bank had gebeld op een 0900 nummer. Toen wilde ik terug naar het overzicht door op "terug naar overzicht" te klikken en kreeg ik een "er gaat wat fout bericht"

Toen klikte ik weer op Mijn Simyo boven in en toen stond er wel dat er buiten de bundel is gemeten.

Vaag :? maar uiteindelijk wel correct..


Hoi Raytje,

Scherp gezien. Ook dit is weer een scenario waar we nog even goed naar moeten kijken. Bedankt voor het doorgeven.

Ziet er goed en functioneel uit. En ik weet van tenminste één persoon hier in forum Lalaland dat ze erg blij is met de mogelijkheid van extra mb's bijkopen. 🆒

Bedankt voor de complimenten leon. Wij zijn ook erg blij met de optie 'MB's bijkopen'. Dit was dan ook een terugkerend thema bij klanten. We hopen dat iedereen er blij mee is. Maar wel fijn om te lezen dat dat ene forumlid er ook blij mee is ;)

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hierbij nog even een update met een aantal veelgenoemde punten uit de feedbacktool.

- Ingelogd blijven van Mijn Simyo naar Forum - > werken we aan
- IE10 pin en puk code inzien - > gaan we oppakken
- Kleuren letters beter leesbaar maken - > gefixt
- Minuten en MB Meter op het overzicht sneller - > gefixt
- Buiten bundel tarief laten zien als je bundel op is - > toegevoegd
- Factuur pagina teksten duidelijker - > gefixt
- Naam factuur miste - > gefixt
- De uitlegvideo voor bundels aanpassen sond verkeerd - > gefixt

En nog meer.... :)

We doen ons best om alle kleine foutjes er uit te halen.
Ziet er heel overzichtelijk uit.
Reputatie 7
Bedankt voor je Feedback Alex over de gemelde punten. Dat van het forum hebben we prive besproken en is helder 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Alex ik had in een ander topic gereageerd, maar het komt hier op neer.
Ik kan vanuit mijn Simyo niet reageren in het forum zonder eerst uit te loggen bij mijn Simyo en opnieuw in te loggen op het forum. Dan kan ik dit berichtje schrijven.

De Galaxy S5 in het blauw aub.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martijn®️,

Je hebt gelijk. Dit is 1 van de punten waar we momenteel aan werken. Zie mijn update van 13 juli hierboven.

De oplossing voor nu is om eerst naar het forum te gaan en dan in te loggen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te verhelpen.

Haha, helaas voor jou is iemand anders de gelukkige winnaar van de Galaxy S5 geworden.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7

Haha, helaas voor jou is iemand anders de gelukkige winnaar van de Galaxy S5 geworden.


Mogen we weten wie de gelukkige is of staat er straks een koerier voor de deur? 😃

Reageer