.

Beantwoord

Kan mijn forum-account verplaatst worden naar mijn eigen nummer?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Best moderatieteam.

Ik ben nu forumlid onder het mobiele nummer van mijn vrouw.

Daar ik sinds een paar weken ook mijn eigen Simyonummer heb, wil ik daar graag mee in kunnen loggen.

Kan dat geregeld worden zonder verlies van mijn reeds gedane bijdragen/historie op het forum?

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 14 March 2023, 16:08

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanD,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik kan me voorstellen dat je graag je eigen nummer gekoppeld wilt hebben aan je account.

Ik zou even moeten navragen of dit mogelijk is en hoe wij dit voor je kunnen wijzigen. Ik kom hier maandag op terug!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

Weer iemand die, net als ik, zijn vrouw als proefkonijn gebruikt bij Simyo.😀

Ik log nog steeds in onder het nummer van mijn vrouw trouwens,

Hallo @Roeqajja kun je me al meer vertellen over de (on)mogelijkheden?

 

Hoi @JanD en @Roeqajja 

Ik heb dit ook gedaan. Ik had 2 nummers en 1 daarvan was gekoppeld aan mijn forumaccount. Toen dat bewuste nummer overging naar een andere provider heb ik mijn prepaidnummer aan dit account laten koppelen. 

Ik had toen @Veerle benaderd en die moest het weer aan @Daisy vragen i.v.m. rechten. 

Reputatie 5
Badge +3

Eerder kon dat bij mij niet, zie dit topic.

Ik hoop voor jou @JanD dat het nu in jouw geval wel kan.

Dit account was dus eerst gekoppeld aan mijn voormalige Sim Only abonnement. Dat nummer is nu ondergebracht bij KPN. Mijn prepaid nummer is toen aan dit account gekoppeld. 

 

Waarom het bij jou niet kon @Katana vind ik daarom maar vreemd. Waarom bij mij wel, bij jou niet en @JanD moet nog maar afwachten of het kan. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanD,

Bedankt voor je geduld. Ik heb zojuist overlegd en het zou als het goed is wel mogelijk moeten zijn om je telefoonnummer te veranderen op het Forum! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je eigen 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pas ik dit voor je aan 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Best moderatie-team, willen jullie s.v.p. mijn forum-account verwijderen/anonimiseren per eerstvolgende gelegenheid?

Ik vind dat ik weinig meer kan bijdragen aan het forum, dat hoofdzakelijk bestaat uit klachten van klanten met een hoog verbruik c.q. hoge kosten, waar door het moderatieteam in de regel een standaard antwoord op gegeven wordt en ik ook min of meer standaard antwoorden geef om de hoge kosten te voorkomen. Dat biedt voor mij geen inspiratie meer om bij dit forum te blijven. Ik blijf bij het KPN-forum, vanwege meer afwisseling door de aangeboden diensten.

Ik vond het leuk om te doen, maar ben er nu op uitgekeken.

Het gaat jullie (moderateam en vaste kern forumleden) goed.

Groeten

JanD

 

Reputatie 5
Badge +3

@JanD Jammer dat je dit forum gaat verlaten! Maar ik snap en begrijp wat je bedoelt. 

Reputatie 7
Badge +7

Het ga je goed. Sinds er een glasaansluiting is gemonteerd in mijn huis zit ik ook op het KPN forum. Ik had jou, en een aantal andere mensen al gezien daar.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JanD,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je ons forum gaat verlaten maar we begrijpen jouw keuze hierin. Vaak moeten we uitgebreid een antwoord geven zodat we dit als best answer kunnen markeren, het kan dan wel eens voorkomen dat jouw reactie hier ook in verwerkt wordt. 

We willen je enorm bedanken voor je inzet en hulp dat je hebt gegeven op ons forum. Dat waarderen we ontzettend. Onze deur staat natuurlijk altijd voor je open!

Ik geef Roeqajja en Seren ook graag nog even de gelegenheid om te reageren. We zullen daarna actie ondernemen omtrent jouw account. 

Groetjes,
Amy

@JanD , je kan ook net als ik heb gedaan gewoon 8 maanden niet kijken, dan kom te effe op.eennregenachtige zondagochtend terug en is er reuring, straks ga ik ook Simyo verlaten omdat ik geen zakelijke relatie meer met ze heb, dat zal de reden worden net als bij KPN is gebeurt, maar eerst wacht ik de uitkomst van de inflatie perikelen even af.😉

Best moderatie-team, willen jullie s.v.p. mijn forum-account verwijderen/anonimiseren per eerstvolgende gelegenheid?

 

Ik sluit me hierbij aan. Graag ook mijn forum-account verwijderen/anonimiseren. Wat er in het verleden is gebeurt geeft mij een verkeerd gevoel.

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben slechts Forum Expert, en niet verantwoordelijk voor het beleid. Net als de moderators trouwens, maar dat is een ander verhaal.

Reputatie 5
Badge +3

@Friesian Jammer dat je dit forum gaat verlaten! 

Reputatie 7
Badge +7

Jammer dat jullie weg gaan. Ik denk dat het zo wel erg stil wordt op het forum.

Reputatie 7

@JanD Ik begrijp je keuze. Leuk je gezien te hebben.

Reputatie 7

Ik ben slechts Forum Expert, en niet verantwoordelijk voor het beleid. Net als de moderators trouwens, maar dat is een ander verhaal.

Inderdaad, de nieuwe lichting FE’s wordt niet meer betrokken bij beslissingen voor ruggespraak. De oude lichting werd wel betrokken bij (beleidsmatige) beslissingen, waarbij wij of via dit forum of via een meeting op kantoor naar onze mening werd gevraagd en naar ons werd geluisterd, maar óók naar werd gehandeld.

Ik begrijp hoe je er in staat, ook je gebruik van de toevoeging ‘slechts’. Nu ‘lijk’ je FE te worden, zodra je veel reacties plaatst. Vroeger, ja, ik probeerde dit te vermijden, maar helaas niet gelukt, werd je met een toelichting/onderbouwing gevraagd of je FE wilde worden. Dus, welhaast geselecteerd. Nu, wordt je met een mening direct afgeserveerd. Althans, zo lijkt het.

 

Reputatie 7
Badge +7

Er is geprobeerd dit jaar een FE meeting te houden, maar dit is vanwege gebrek aan belangstelling niet gelukt.

Ik ben destijds inderdaad gevraagd of ik FE wilde worden. Ik accepteer trouwens dat Simyo zijn eigen beleid voert en mij daar niet bij betrekt.

Reputatie 7

Er is geprobeerd dit jaar een FE meeting te houden, maar dit is vanwege gebrek aan belangstelling niet gelukt.

Ik ben destijds inderdaad gevraagd of ik FE wilde worden. Ik accepteer trouwens dat Simyo zijn eigen beleid voert en mij daar niet bij betrekt.

Ik weet niet of er een gebrek aan belangstelling was. Voor mij was de datum en tijdstip uiterst ongunstig.

Voorheen werden wij eind van een dag uitgenodigd met een pizza om dan ‘s avonds weer te stoppen.

Goed dat jij het accepteert. Maar waarom ben je dan gevraagd? Ben je ook gevraagd om vooral kritisch te blijven? En om mee te gaan denken? De oude lichting wel.

Reputatie 7
Badge +7

Actief zijn op het forum en veel klanten helpen is me toen verteld.

Reputatie 7

@wimj12 Misschien dat je dan nu ook begrijpt, waarom de oude lichting, op bepaalde momenten welhaast de wanhoop nabij is 😁😂. 
Vroeger, ja, daar is tie weer, werd er wel naar je geluisterd en hadden wij met enige regelmaat contact met het bestuur. Toen was het forum wel veel groter dan dat het nu is. Ik ben wel blij dat het forum, ondanks de verplaatsing naar Social, er wel nog steeds is.

Reputatie 7
Badge +7

Ik snap zeker waarom anderen zich meer betrokken voelen.

Ik ben zelf nooit bij meetings geweest en ook uitjes heb ik laten passeren. 
Maar ondanks het feit dat er volgens jou vroeger meer geluisterd werd is er nog steeds geen dataplafond.
Hebben jullie dat vroeger wel eens besproken?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanD,

Ergens kan ik je keuze wel begrijpen, maar ik vind het erg jammer dat je hebt besloten om het forum te verlaten. Ik wil je in ieder geval bedanken voor je inzet op het forum, dat werd altijd gewaardeerd vanuit ons moderator team. Het anonimiseren van jouw forum account kan geregeld worden, ik zal jouw account dan verwijderen. Wellicht is het goed om te weten dat het systeem de volgende gegevens verwijdert van ons platform:

  • Het profiel van de gebruiker (inclusief alle profielvelden).
  • De privéberichtgesprekken van de gebruiker (elk gesprek waarin de gebruiker zich bevond, ook voor de andere gebruiker in het gesprek).
  • Verwijzingen naar de gebruiker in ons analyseplatform.
  • Verwijzingen naar de gebruiker in ons zoekplatform.
  • Abonnementen van de gebruiker op specifieke inhoud.
  • Rangen/badges ontvangen door de gebruiker.
  • De positie van de gebruiker op de scoreborden.

Wanneer een account word gewist, is het niet mogelijk om het account te herstellen. Kun je bevestigen dat je dit echt wilt middels een privé bericht? Dan zal ik ervoor zorgen dat dit vandaag nog gebeurt. 

Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Friesian,

Jammer om te horen dat ook jij jouw account wilt verwijderen. Ook jou wil ik bedanken voor de leuke tijd en je inzet als Forum Expert, maar ook als lid van onze community. Zoals ik in mijn eerdere reactie naar @JanD heb aangegeven is het niet mogelijk om een account die gewist is te herstellen. Het is dan ook niet meer mogelijk om in te loggen op jouw account. Weet je zeker dat je dit wilt? 

Als je hiermee akkoord gaat kun je mij dit middels een privé bericht laten weten. 

Groetjes,
Seren

Reageer