Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Doe hier eens iets aan!

  • 26 september 2012
  • 5 reacties
  • 663 Bekeken

Badge +1
Dames en heren van Simyo,
Ja, het het goedkoopste prepaid en als het eenmaal werkt is het allemaal perfect, maar we de klant die iets ander wil dan ie heeft. Dan ga je (raar he?) naar www.simyo.nl  Maar dan... Ik weet het ik zeur, maar ik denk dat iets professioneler werken ook in jullie belang is.

Dode link.
Log in met telefoonnummer en wachtwoord. Klik dan op de witte tab “Toestelshop”, (dus niet op de oranje tab Shop) Echt, gewoon slordig!

Geen toegang tot forum.
Log in met telefoonnummer en wachtwoord.  Kies tabblad “selfservice” en kies rechts onderaan, onder “Contact opnemen met Simyo” voor “Forum”. Probeer vervolgens een vraag te stellen op het forum, dus kies “stel je vraag” en dan “Plaats een nieuw topic”. Gevolg: alhoewel reeds ingelogd, kom je op de inlogpagina. Daar kun je echter niet inloggen, want op de plaats waar normaliter mobiel nummer en wachtwoord wordt ingevuld staat nu: ***LABEL@USERS.FIRT_NAME*** en ***LABEL@USERS.LAST_NAME*** met daarachter een link “uitloggen mijn Simyo”.
Proberen we het nog eens, kennelijk moet ik eerst registreren. Klik in het forum op registreren. Gevolg is echter de zelfde vreemde pagina.  Onderzoek (maar welke gewone gebruiker kan dat) wijst uit dat het forum alleen werkt als je zonder in te loggen gaat naar Klantenservice => forum. Daar moet je dan inloggen met mobiel nummer en wachtwoord, maat moet een gebruiker dit echt allemaal snappen?

Kan aanvraag nummerbehoud niet annuleren.
Augustus 2009 wilde ik mijn voormalig LowCall nummer over zetten naar het gewone Simyo prepaid tarief. Ik vroeg nummerbehoud aan voor het voormalig LowCall nummer, maar dat was onmogelijk. Ok, kan ik me iets bij voorstellen, maar sindsdien staat boven mijn persoonlijke pagina de mededeling “Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen”. Vloeit geen bloed uit, maar is gewoon niet goed. Als er een proces niet kan worden afgerond, behoort het gewoon te kunnen worden geannuleerd.

Voormalig LowCall nummer...
Log in met het voormalig LowCall nummer en wachtwoord. Kies dan onder “Huidige instellingen” voor “Bellen informatienummers”, “Bellen in en naar het buitenland” of “Internet op je mobiel/MMS. In alle gevallen krijg je dan de onzinnige mededeling over het aanzetten van Voicemail. Uiterst ergerlijk!

Als prepaid gebruiker een micro simkaart aanvragen.
Daar is op de website geen enkele informatie over te vinden.  Na in de wacht hangen op 1200 bestaat een grote kans dat de bereidwillige medewerker vergeet te vragen of je een abonnement hebt of prepaid. Die fout kan gemaakt worden en zal dus vroeg of laat gemaakt worden, daar kun je een medewerker niet op aankijken. (Geen kwaliteitsprocedures!) Gevolg: verkeerde SIM toegestuurd, na lange tijd goede SIM en met excuses de kosten retour. Prima! Maar ook na plaatsen nieuwe SIM weer 48 uur niet kunnen betalen via ING (Veiligheid na SIM wisseling!) Had allemaal voorkomen kunnen worden als de juiste informatie gewoon op de website staat. Of is dat niet "gewoon"?

Internet op je mobiel aanzetten.
Ik zet het aan en krijg een verhaal over vier SMSjes die ik binnen een kwartier moet accepteren en het toestel dat daarna opnieuw uit en weer aan moet worden gezet.  Ik wacht braaf… er gebeurt niets. Nee, niet zeggen dat het zonder dat werkt. Dat heb ik uiteindelijk wel ontdekt. Maar er behoort niets ontdekt moeten worden. Gewoon volledige up to date informatie verstrekken!

Stel je over dit alles vragen dan…
Krijg je te horen hoe iets wél werkt. Dat wel, maar het probleem wordt niet structureel opgelost en dat is ergerlijk voor de klant (in de wacht hangen, op antwoord E-mail wachten) en onnodig belastend voor de helpdesk. Kan dat echt niet iets meer professioneel?

Kom, doe er eens iets aan, in het kader van een 7 jarig jubileum!
 
icon

Beste antwoord door Alex 27 september 2012, 12:59

Welkom op het forum ruphoff,



Bedankt voor het doorgeven. Ik heb alle doorgegeven punten even doorgenomen:





Dode link.

Log in met telefoonnummer en wachtwoord. Klik dan op de witte tab “Toestelshop”, (dus niet op de oranje tab Shop) Echt, gewoon slordig!





Deze hebben we reeds doorgegeven nav je Facebook bericht. Hier gaan we mee aan de slag.





Geen toegang tot forum.

Log in met telefoonnummer en wachtwoord.  Kies tabblad “selfservice” en kies rechts onderaan, onder “Contact opnemen met Simyo” voor “Forum”. Probeer vervolgens een vraag te stellen op het forum, dus kies “stel je vraag” en dan “Plaats een nieuw topic”. Gevolg: alhoewel reeds ingelogd, kom je op de inlogpagina. Daar kun je echter niet inloggen, want op de plaats waar normaliter mobiel nummer en wachtwoord wordt ingevuld staat nu: ***LABEL@USERS.FIRT_NAME*** en ***LABEL@USERS.LAST_NAME*** met daarachter een link “uitloggen mijn Simyo”.

Proberen we het nog eens, kennelijk moet ik eerst registreren. Klik in het forum op registreren. Gevolg is echter de zelfde vreemde pagina.  Onderzoek (maar welke gewone gebruiker kan dat) wijst uit dat het forum alleen werkt als je zonder in te loggen gaat naar Klantenservice => forum. Daar moet je dan inloggen met mobiel nummer en wachtwoord, maat moet een gebruiker dit echt allemaal snappen?





Ik heb een test gedaan met mijn eigen telefoonnummer volgens jou navigatie. Dit werkt wel. Ik heb hiervoor Internet Explorer gebruikt. Kan je aangeven welke browser jij gebruikt? Ik zou het anders graag voor je willen testen met je Lowcall account. Ik gebruik zelf namelijk een Simyo sim only abonnement. Als je wilt dat ik het voor je test, ontvang ik graag een privé bericht met een akkoord.





Kan aanvraag nummerbehoud niet annuleren.

Augustus 2009 wilde ik mijn voormalig LowCall nummer over zetten naar het gewone Simyo prepaid tarief. Ik vroeg nummerbehoud aan voor het voormalig LowCall nummer, maar dat was onmogelijk. Ok, kan ik me iets bij voorstellen, maar sindsdien staat boven mijn persoonlijke pagina de mededeling “Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen”. Vloeit geen bloed uit, maar is gewoon niet goed. Als er een proces niet kan worden afgerond, behoort het gewoon te kunnen worden geannuleerd.





Ik heb dit doorgegeven. We gaan kijken of we dit snel kunnen aanpassen.





Voormalig LowCall nummer...

Log in met het voormalig LowCall nummer en wachtwoord. Kies dan onder “Huidige instellingen” voor “Bellen informatienummers”, “Bellen in en naar het buitenland” of “Internet op je mobiel/MMS. In alle gevallen krijg je dan de onzinnige mededeling over het aanzetten van Voicemail. Uiterst ergerlijk!





Terecht punt. Is nu ook doorgegeven. Op dit moment moet ik je toch vragen om eventuele wijzigingen aan mij door te geven.





Als prepaid gebruiker een micro simkaart aanvragen.

Daar is op de website geen enkele informatie over te vinden.  Na in de wacht hangen op 1200 bestaat een grote kans dat de bereidwillige medewerker vergeet te vragen of je een abonnement hebt of prepaid. Die fout kan gemaakt worden en zal dus vroeg of laat gemaakt worden, daar kun je een medewerker niet op aankijken. (Geen kwaliteitsprocedures!) Gevolg: verkeerde SIM toegestuurd, na lange tijd goede SIM en met excuses de kosten retour. Prima! Maar ook na plaatsen nieuwe SIM weer 48 uur niet kunnen betalen via ING (Veiligheid na SIM wisseling!) Had allemaal voorkomen kunnen worden als de juiste informatie gewoon op de website staat. Of is dat niet "gewoon"?





Als prepaid klant moet je inderdaad contact met de klantenservice opnemen om een micro simkaart aan te vragen. Dit staat aangegeven tussen onze veelgestelde vragen. Ik zal in ieder geval doorgeven dat de medewerkers iets pro-actiever gaan meedenken om ervoor te zorgen dat je als klant direct de juiste simkaart toegestuurd krijgt.





Internet op je mobiel aanzetten.

Ik zet het aan en krijg een verhaal over vier SMSjes die ik binnen een kwartier moet accepteren en het toestel dat daarna opnieuw uit en weer aan moet worden gezet.  Ik wacht braaf… er gebeurt niets. Nee, niet zeggen dat het zonder dat werkt. Dat heb ik uiteindelijk wel ontdekt. Maar er behoort niets ontdekt moeten worden. Gewoon volledige up to date informatie verstrekken!





Eerlijk gezegd is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Kan je dit punt iets toelichten?





Stel je over dit alles vragen dan…

Krijg je te horen hoe iets wél werkt. Dat wel, maar het probleem wordt niet structureel opgelost en dat is ergerlijk voor de klant (in de wacht hangen, op antwoord E-mail wachten) en onnodig belastend voor de helpdesk. Kan dat echt niet iets meer professioneel?



Kom, doe er eens iets aan, in het kader van een 7 jarig jubileum!

 




Je meeste punten zijn helder en ook zeer terecht. Hopelijk kunnen we dit op korte termijn op gaan lossen.



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ruphoff,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb alle doorgegeven punten even doorgenomen:


Dode link.
Log in met telefoonnummer en wachtwoord. Klik dan op de witte tab “Toestelshop”, (dus niet op de oranje tab Shop) Echt, gewoon slordig!


Deze hebben we reeds doorgegeven nav je Facebook bericht. Hier gaan we mee aan de slag.


Geen toegang tot forum.
Log in met telefoonnummer en wachtwoord.  Kies tabblad “selfservice” en kies rechts onderaan, onder “Contact opnemen met Simyo” voor “Forum”. Probeer vervolgens een vraag te stellen op het forum, dus kies “stel je vraag” en dan “Plaats een nieuw topic”. Gevolg: alhoewel reeds ingelogd, kom je op de inlogpagina. Daar kun je echter niet inloggen, want op de plaats waar normaliter mobiel nummer en wachtwoord wordt ingevuld staat nu: ***LABEL@USERS.FIRT_NAME*** en ***LABEL@USERS.LAST_NAME*** met daarachter een link “uitloggen mijn Simyo”.
Proberen we het nog eens, kennelijk moet ik eerst registreren. Klik in het forum op registreren. Gevolg is echter de zelfde vreemde pagina.  Onderzoek (maar welke gewone gebruiker kan dat) wijst uit dat het forum alleen werkt als je zonder in te loggen gaat naar Klantenservice => forum. Daar moet je dan inloggen met mobiel nummer en wachtwoord, maat moet een gebruiker dit echt allemaal snappen?


Ik heb een test gedaan met mijn eigen telefoonnummer volgens jou navigatie. Dit werkt wel. Ik heb hiervoor Internet Explorer gebruikt. Kan je aangeven welke browser jij gebruikt? Ik zou het anders graag voor je willen testen met je Lowcall account. Ik gebruik zelf namelijk een Simyo sim only abonnement. Als je wilt dat ik het voor je test, ontvang ik graag een privé bericht met een akkoord.


Kan aanvraag nummerbehoud niet annuleren.
Augustus 2009 wilde ik mijn voormalig LowCall nummer over zetten naar het gewone Simyo prepaid tarief. Ik vroeg nummerbehoud aan voor het voormalig LowCall nummer, maar dat was onmogelijk. Ok, kan ik me iets bij voorstellen, maar sindsdien staat boven mijn persoonlijke pagina de mededeling “Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen”. Vloeit geen bloed uit, maar is gewoon niet goed. Als er een proces niet kan worden afgerond, behoort het gewoon te kunnen worden geannuleerd.


Ik heb dit doorgegeven. We gaan kijken of we dit snel kunnen aanpassen.


Voormalig LowCall nummer...
Log in met het voormalig LowCall nummer en wachtwoord. Kies dan onder “Huidige instellingen” voor “Bellen informatienummers”, “Bellen in en naar het buitenland” of “Internet op je mobiel/MMS. In alle gevallen krijg je dan de onzinnige mededeling over het aanzetten van Voicemail. Uiterst ergerlijk!


Terecht punt. Is nu ook doorgegeven. Op dit moment moet ik je toch vragen om eventuele wijzigingen aan mij door te geven.


Als prepaid gebruiker een micro simkaart aanvragen.
Daar is op de website geen enkele informatie over te vinden.  Na in de wacht hangen op 1200 bestaat een grote kans dat de bereidwillige medewerker vergeet te vragen of je een abonnement hebt of prepaid. Die fout kan gemaakt worden en zal dus vroeg of laat gemaakt worden, daar kun je een medewerker niet op aankijken. (Geen kwaliteitsprocedures!) Gevolg: verkeerde SIM toegestuurd, na lange tijd goede SIM en met excuses de kosten retour. Prima! Maar ook na plaatsen nieuwe SIM weer 48 uur niet kunnen betalen via ING (Veiligheid na SIM wisseling!) Had allemaal voorkomen kunnen worden als de juiste informatie gewoon op de website staat. Of is dat niet "gewoon"?


Als prepaid klant moet je inderdaad contact met de klantenservice opnemen om een micro simkaart aan te vragen. Dit staat aangegeven tussen onze veelgestelde vragen. Ik zal in ieder geval doorgeven dat de medewerkers iets pro-actiever gaan meedenken om ervoor te zorgen dat je als klant direct de juiste simkaart toegestuurd krijgt.


Internet op je mobiel aanzetten.
Ik zet het aan en krijg een verhaal over vier SMSjes die ik binnen een kwartier moet accepteren en het toestel dat daarna opnieuw uit en weer aan moet worden gezet.  Ik wacht braaf… er gebeurt niets. Nee, niet zeggen dat het zonder dat werkt. Dat heb ik uiteindelijk wel ontdekt. Maar er behoort niets ontdekt moeten worden. Gewoon volledige up to date informatie verstrekken!


Eerlijk gezegd is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Kan je dit punt iets toelichten?


Stel je over dit alles vragen dan…
Krijg je te horen hoe iets wél werkt. Dat wel, maar het probleem wordt niet structureel opgelost en dat is ergerlijk voor de klant (in de wacht hangen, op antwoord E-mail wachten) en onnodig belastend voor de helpdesk. Kan dat echt niet iets meer professioneel?

Kom, doe er eens iets aan, in het kader van een 7 jarig jubileum!
 


Je meeste punten zijn helder en ook zeer terecht. Hopelijk kunnen we dit op korte termijn op gaan lossen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10

Kan aanvraag nummerbehoud niet annuleren.
Augustus 2009 wilde ik mijn voormalig LowCall nummer over zetten naar het gewone Simyo prepaid tarief. Ik vroeg nummerbehoud aan voor het voormalig LowCall nummer, maar dat was onmogelijk. Ok, kan ik me iets bij voorstellen, maar sindsdien staat boven mijn persoonlijke pagina de mededeling “Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen”. Vloeit geen bloed uit, maar is gewoon niet goed. Als er een proces niet kan worden afgerond, behoort het gewoon te kunnen worden geannuleerd.


We hebben dit inmiddels voor je aangepast. Zou je nog even op mijn vragen kunnen ingaan? Dan kan ik daarmee aan de slag.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hi Alex,

Het gaat nog hierom:
Internet op mobiel aanzetten (voor gewoon prepaid). Daar krijg ik deze aanwijzing:

----------------------------------------------
Mijn gegevens & instellingen
Internet op je mobiel / MMS

Als je hieronder op bevestigen klikt, ontvang je binnen 30 minuten 4 sms berichten.
Houd je mobiel bij de hand.

Accepteer vervolgens de berichten en internet op je mobiel is geactiveerd.

Om vervolgens gebruik te maken van internet op je mobiel dien je na 15 minuten het toestel eenmalig uit en weer aan te zetten.

Meer uitleg over het gebruik van internet op je mobiel en MMS vind je onder het tabblad klantenservice.
------------------------------------------------

Ik kreeg de eerste keer geen sms. Maar het werkte wel. Later uitgezet en opnieuwe geprobeerd, toen kreeg ik na lange tijd twee sms-jes waar iik overigens niets mee kon, want het werkte al gewoon. 

groeten,
Ruud
Badge +1
Geweldig Alex! Alles lijkt nu perfect te functioneren.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ruphoff,

Het wel/niet direct kunnen internetten op een toestel is helaas afhankelijk van het type toestel. Sommige toestellen kunnen direct verbinding maken met internet omdat de instellingen direct worden opgeslagen op het toestel nadat een simkaart erin wordt geplaatst. Andere toestellen (Android, Windows en IOS) accepteren geen configuratie smsjes. Jouw issue lijkt eerder op een vertraging van de verstuurde berichten.

In ieder geval goed om te horen dat de punten zijn opgelost. En bedankt voor je input.

Groetjes,

Alex

Reageer