.

Bedankt

  • 9 August 2013
  • 4 reacties
  • 414 Bekeken

Badge +1
Ik wou vooral Charlene bedanken voor het goed en netjes oplossen van mijn probleem.
Goede berichten zijn ook belangrijk.
Gr john

4 reacties

Ik heb zojuist met de klantenservice van Simyo contact gehad. Simpel omdat ik met 3 maal een foutieve pincode te kiezen mijn pukcode moest gebruiken. Echter pakte de pukcode niet bij mijn Samsung Mini dus gebeld met de klantenservice . Deze adviseerde mij om de simkaart even in ander toestel te stoppen en met de pukcode te herstellen. En.......jawel alles weer prima voor elkaar. Dus bedank beste mevrouw voor duw adequate hulp en advies.
Reputatie 6
Badge +9

Goede berichten zijn ook belangrijk.
Gr john


Yep....en voor alle mensen die hier hun best doen om anderen te helpen ook weer leuk om te lezen. Dus bedankt voor je reactie. 
Badge +1
Het is bet leuk dat men ook complimenten kan geven, de meeste
Kunnen dat niet na het oplossen van een probleem en iedereen bij simyo doet mijn/haar
Best om de klanten tevreden te houden
Badge +8
Het is inderdaad erg fijn om positieve reacties terug te krijgen :)
Die geven we hier altijd door aan iedereen. En daar krijg je dan weer energie van.

Hartstikke bedankt dus!

Groetjes,
Charlene

Reageer