Skip to main content

Winactie: Zet je Oranje modus aan en claim je sjaal!

• June 9, 2026
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Het WK is begonnen. Grote kans dat je het al hebt gemerkt: overal om je heen zie je oranje, hoor je voetbalpraat en groeit de spanning met de dag. Nederland komt samen op de bank, in de kroeg, of gewoon thuis voor de tv.

En eerlijk is eerlijk… daar worden wij bij Simyo ook enthousiast van. Daarom dachten we: dit moment laten we niet zomaar voorbijgaan. Tijd om de Oranje modus aan te zetten!

Een klein beetje extra van ons

Als dé oranje provider van Nederland willen we dit moment graag samen met jullie vieren. Daarom hebben we iets leuks voor onze klanten: een exclusieve “Oranje modus AAN” sjaal.

Meedoen?

Wil je ook zo’n sjaal ontvangen? Meld je dan aan via het aanmeldformulier op de Oranje modus pagina.

We geven ze weg zolang de voorraad strekt… en zoals je misschien al verwacht: op = op.

Wil je precies weten hoe de actie werkt? Dan vind je alle informatie en voorwaarden via deze link.

Zet die Oranje modus aan, leef mee en maak er iets moois van samen. 🧡

We zijn heel benieuwd: hoe beleven jullie dit WK? Laat het ons vooral weten in de reacties! 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • June 9, 2026

De claim is gedaan. Ik ben benieuwd.

Ik zal de meeste wedstrijden gewoon thuis kijken, samen met mijn vrouw die niet van voetbal houdt.

De wedstrijd tegen Tunesië wordt lastig, Die begint om 01:00 in de nacht. Meestal val ik dan ergens in slaap.