Skip to main content
Vraag

Wat is er aan de hand bij SIMYO?

  • 29 August 2024
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Heel vreemd dat Klantenservice zo moeilijk bereikbaar. Per Whatsapp heet het dat momenteel geen medewerkers beschikbaar zijn, dat is al dagen zo trouwens en telefonisch helemaal geen gehoor. Ik heb een abonnement. Any way ik kan niet bellen of gebeld worden wie gaat dat snel voor me oplossen Simyo of KPN en ik intussen maar gewoon door betalen...

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af @AlbertKon 

Simyo gaat een eventueel probleem oplossen, daar ben je klant, niet bij KPN.

 


Even een off topic reactie: het valt me op dat er wel veel bedrijven zijn die, als je probeert te bellen, zeggen dat het momenteel erg druk is.

Afgelopen weken in ieder geval meegemaakt bij een bank en een energiemaatschappij. 


Hoi @AlbertKon,

Bedankt voor je bericht. Het is op dit moment super druk bij onze klantenservice waardoor het langer kan duren voordat je geholpen kan worden door ons. Onze excuses hiervoor! Wij proberen al onze klanten zo snel mogelijk te helpen.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat het inmiddels opgelost is. Dat is fijn om te zien. 😊

Bedankt voor jullie reacties! @JanD en @wimj12 

Groetjes,
Roeqajja

 


Hetzelfde probleem hier, probeer al paar dagen een activeringscode te krijgen voor mijn telefoon. Moet eSim heractiveren (eerder verwijderd) Whatsapp berichtje gestuurd, geen antwoord. Snap dat het druk kan zijn hoor, maar bedenk dat wel een alternatief voor mensen die iets nodig hebben. 


Hi @Rommert,

Bedankt voor je bericht. 

Jouw situatie is niet helemaal hetzelfde als van de topic starter. Ik begrijp uit je bericht dat je de validatiecode voor je eSIM nodig hebt. Je kunt via de Mijn Simyo app ook door de verificatiestap komen door middel van een iDeal-betaling van €0,01 cent. Ik zie dat je ook een reactie hebt geplaatst onder een ander topic. Het is niet de bedoeling om onder meerdere topics te reageren om verwarring te voorkomen. Ik help je graag verder via privébericht zoals gevraagd in het eerste topic waar je op hebt gereageerd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


3days 😡


Reageer