Skip to main content

Mijn vraag is hoe het kan dat als ik bel , mijn telefoon zomaar uitvalt in het midden van een gesprek, het is heel vervelend. Groeten gejakok 

Je geeft niet heel veel informatie om mee te werken, helaas. Maar: het netwerk zelf stuurt geen ‘signaal’ mee ofzo, waardoor je telefoon ineens uitvalt. Dan moet er echt iets anders aan de hand zijn. Het klinkt alsof er een hardware- of softwareprobleem met je toestel is.

Wat voor telefoon heb je, en hoe oud is die? Gebeurt het alleen tijdens bellen? Heb je ook op andere vlakken problemen of vreemde ervaringen met je telefoon?

Hoi @Gejakok,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jouw telefoon steeds uitvalt! Helaas hebben wij als provider hier niet veel invloed op maar we denken graag even met je mee. 

​​​​​​Zoals @embrows3rs (bedankt voor je hulp!) al aangeeft hebben we iets meer informatie nodig over de telefoon. Hoe oud de telefoon bijvoorbeeld is kan van invloed zijn waarom de telefoon steeds uitvalt. Of misschien is er een probleem met de batterij. Ook kan het helpen om hiervoor de fabrikant van de telefoon te benaderen, zij kunnen wellicht sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. 

Groetjes.
Amy

Reageer