Zojuist wilde ik een nieuwe maandbundel internet aanschaffen van € 10.00 omdat mijn vorige verlopen is op 26 juli, krijg ik de melding
Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is
Wat is er ineens veranderd aan mijn tariefplan? Ik ben nooit ingelicht over het feit dat mijn tariefplan geen maandbundel meer toestaat?
Help.............
Bladzijde 2 / 2
Beste Dirkoosterkamp,
De internet maandbundel is toegevoegd aan je aansluiting. Het probleem met het niet kunnen toevoegen van de bundel is verholpen.
nu heb ik in 2 weken tijd 50 euro kosten voor internet gehad.. dit is toch raar of niet?? kan ik dat ook terugdeclareren op mijn beltegoed/ want dit vind ik echt absurd!! iemand nog meer zo'n hoge kosten?? vind dat we recht hebben op geld terug of twee, minimaal 1 week gratis bellen en internetten!!
en graag wil ik ook mijn maandbundel terug, want ik heb internet dringend nodig vanwege werk.
Beste Ronny Woodhouse,
Het probleem met het niet kunnen aanvragen van de internet dag of maandbundel is inmiddels verholpen.
Het is mogelijk om via de persoonlijke pagina de bundel aan te vragen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.