.

Waarom kan ik opeens geen internet bundel meer bestellen bij prepaid?

  • 27 July 2012
  • 27 reacties
  • 2297 Bekeken

Badge
Zojuist wilde ik een nieuwe maandbundel internet aanschaffen van € 10.00 omdat mijn vorige verlopen is op 26 juli, krijg ik de melding

Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is

Wat is er ineens veranderd aan mijn tariefplan? Ik ben nooit ingelicht over het feit dat mijn tariefplan geen maandbundel meer toestaat?

Help.............

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

27 reacties

Badge +6
Beste MarcoM,

Welkom op het forum!
Het is momenteel niet mogelijk om een internetbundel te kopen voor je aansluiting. Wij zijn er druk mee bezig om dit zo snel mogelijk weer mogelijk te maken. Hou het forum in de gaten voor meer informatie.
Badge
Ik kan ook geen bundel aanschaffen om dezelfde reden. Dit probleem is al vanaf gistermorgen! Heel erg vervelend, ik hoop dat het gauw opgelost wordt!
Badge
Ook ik heb dezelfde probleem. Heel erg vervelend en jammer allemaal. 😞
Badge +6
Ik kan ook geen bundel aanschaffen om dezelfde reden. Dit probleem is al vanaf gistermorgen! Heel erg vervelend, ik hoop dat het gauw opgelost wordt!

Beste Mverkuyl,

Welkom op het forum!
De technische afdeling is er druk mee bezig op dit probleem op te lossen. Ik hoop dat het zo snel mogelijk is opgelost.

Ook ik heb dezelfde probleem. Heel erg vervelend en jammer allemaal. :(

Beste John2000,

De technische afdeling is er druk mee bezig dit op te lossen. Ik hoop dat het zo snel mogelijk is opgelost.
Badge +1
ik krijg nog steeds de melding dat ik geen maandbundel kan aanschaffen omdat ik niet in een bepaalde tariefgroep zit.......hoe kan dit en het duurt nu wel erg lang!!!
Beste mede Simyo klanten,

Aangaande de "storing" van Simyo mobiel internet het volgende:

Simyo is een merknaam van KPN. Dit telecomconcern heeft onlangs zeer slechte financiële cijfers geproduceerd.
Het is voor KPN van groot strategisch belang de resultaten op zeer korte termijn te verbeteren.
De meest eenvoudige manier om dit te bereiken is omzetvergroting.
Deze wordt door KPN onder meer gerealiseerd door voorlopig geen internetbundels meer te leveren, maar de klanten van Simyo te laten internetten ten koste van hun beltegoed.

Kortom, er is hier geen sprake van een storing maar een poging van KPN om haar omzet op listige wijze te vergroten.
Badge
Ik wacht nu al meerdere dagen, en nog steeds is het niet opgelost.
Is simyo zo een 9 tot 5 bedrijf waar er in het weekend niet aan oplossingen wordt gewerkt?

Beste simyo, kunnen jullie ons allemaal een sms sturen zodra de storing verholpen is?
Iedere keer zoeken op het forum of het probleem al verholpen is schiet ook niet op.

Bedankt namens jullie trouwe klanten

Marco
Badge +6
Hoi iedereen,

Het probleem met het niet kunnen aanvragen van de internet dag of maandbundel is verholpen.
Het is weer mogelijk om de bundel zelf aan te vragen via de persoonlijke pagina.
Badge +1
ik verwacht van jullie wel enige coulance!! ik heb 4 dagen niet kunnen internetten! kreeg ook heel laat pas een reactie!! mijn nummer is en ik wil zeker paar dagen kunnen internetten zonder kosten!!
Hallo, ik kan nu ook al dagen geen internet toevoegen! wat een bagger. 
Badge +2
Beste mosher,

Als je telefonisch contact met de klantenservice had opgenomen dan hadden wij de internetbundel handmatige voor je kunnen toevoegen. Derhalve kunnen wij niet overgaan tot het geven van coulance. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Mc-G,

Wij adviseren je ons telefonisch te contacteren zodat wij de internetbundel handmatig voor je kunnen toeviegen.

Groetjes,

Arie
Badge +1
en waar stond of kreeg ik die melding 6 dagen geleden dan? dit is de eerste keer dat het me wordt verteld!!!! 
Badge +1
hallo?? ik heb de afgelopen dagen elke dag geprobeerd jullie te contacteren en heb nooit van jullie bericht gehad of een sms of een melding dat als ik contact zou opnemen met jullie ik enige restitutie zou krijgen..derhalve lijkt mij een tegemoetkoming zeer op zijn plaatst en eerlijk gezegd ook het minste wat jullie kunnen doen!! wat is het eigenlijk voor rare redenatie dat IK contact had op moeten nemen en jullie dan wel bereidt waren coulant te zijn....??
Badge +1
Het is toch jullie "fout(al dan niet technisch probleem)" of niet? 
Badge +1
wat gaat er nu gebeuren dan? krijg ik nog antwoord? ik wil graag weer internetten met mijn mobiel!! zetten jullie mijn maandbundel aan!?
Badge +6
wat gaat er nu gebeuren dan? krijg ik nog antwoord? ik wil graag weer internetten met mijn mobiel!! zetten jullie mijn maandbundel aan!?

Beste Mosher,

De internet maandbundel is toegevoegd aan je aansluiting.
Badge +1
 ok dank je!
Badge +6
 ok dank je!

Beste Mosher,

Geen dank!
L.S.

Ook ik ervaar hetzelfde probleem sinds 3 dagen, ik vind het erg jammer dat er niet even een algemene melding van wordt gemaakt op de Simyo site.
Nu zit ik ook al meerdere dagen zonder internet en ga ik wel wat doen dan zijn de kosten aanzienlijk voor mij.
Erg jammer, dit zijn onnodige kosten voor mij....
En mooi meegenomen winst voor jullie!!!

Ben ik niet van jullie gewend Simyo....nogmaals erg jammer!
Carina
Hallo.

Ik heb zoals vele andere hetzelfde probleem. Ik kan opeens geen internet maandbundel aanschaffen.
Nu lees ik op het forum dat je even moet bellen om het handmatig aan te zetten. Dit wil ik best doen
maar als ik op deze site op klantenservice klik, komt er een foutmelding. Ik kan dus geen nummer vinden..
Heeft iemand voor mij het nummer?

gr Kelli
Badge +6
L.S.

Ook ik ervaar hetzelfde probleem sinds 3 dagen, ik vind het erg jammer dat er niet even een algemene melding van wordt gemaakt op de Simyo site.
Nu zit ik ook al meerdere dagen zonder internet en ga ik wel wat doen dan zijn de kosten aanzienlijk voor mij.
Erg jammer, dit zijn onnodige kosten voor mij....
En mooi meegenomen winst voor jullie!!!

Ben ik niet van jullie gewend Simyo....nogmaals erg jammer!
Carina


Beste Carina,

Graag ontvang ik in een privé bericht je telefoonnummer en welke bundel er toegevoegd moet worden.
Hou er wel rekening mee dat je voldoende beltegoed hebt voor het toevoegen van de bundel.
Ik zal de bundel maandag laten toevoegen.

Hallo.

Ik heb zoals vele andere hetzelfde probleem. Ik kan opeens geen internet maandbundel aanschaffen.
Nu lees ik op het forum dat je even moet bellen om het handmatig aan te zetten. Dit wil ik best doen
maar als ik op deze site op klantenservice klik, komt er een foutmelding. Ik kan dus geen nummer vinden..
Heeft iemand voor mij het nummer?

gr Kelli


Beste Kelli,

Welkom op het forum!
Graag ontvang ik in een privé bericht je telefoonnummer en welke bundel er toegevoegd moet worden.
Hou er wel rekening mee dat je voldoende beltegoed hebt voor het toevoegen van de bundel.
Ik zal de bundel maandag laten toevoegen.
ook ik kan geen internetbundel meer bestellen kom ik nu net achter
mijn nummer is , ik heb normaal een verbruik van 10 euro bellen per maand en tien euro bundel voor internet.
nu heb ik in 2 weken tijd 50 euro kosten voor internet gehad.. dit is toch raar of niet?? kan ik dat ook terugdeclareren op mijn beltegoed/ want dit vind ik echt absurd!! iemand nog meer zo'n hoge kosten?? vind dat we recht hebben op geld terug of twee, minimaal 1 week gratis bellen en internetten!!
en graag wil ik ook mijn maandbundel terug, want ik heb internet dringend nodig vanwege werk.
Hoe groter een bedrijf hoe ***ter het word de service zit eerst 20 minuten te wachten voordat ik iemand aan de lijn krijg bij de klantenservice. Vervolgens gaat ze me uitleggen hoe ik me maandbundel moet activeren... Haha dat is me probleem juist dat werkt niet... Nou na n discussie gaat ze met haar leidinggevende praten.. Dik 4 minuten in de wacht....sorry meneer ik was niet op de hoogte.. Ik zal u bundel activeren en gaat binnen een uur geactiveerd worden.... Half uur verder uiyeindelijk.... Op hoop van zegen danmaar