.

Volg jij ons al op Snapchat?

  • 27 October 2016
  • 37 reacties
  • 833 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Jij snapt het :)
Het is klokslag 19:00, franswon hangt samen met franswonvrouw onderuit op de bank. Weet je wat ik echt graag zou willen, zegt franswon, in plaats van snap(s)chat schat... Nieuwsgierig trekt franswonvrouw haar wenkbrauwen op en zegt, nee, maar vertel.....Ik zou graag willen hebben, zegt franswon, een pils(s)chat.

🙂
Reputatie 7
Badge +9
Leuk Friesian :)

Vroeger, heel vroeger, had je op de radio, later ook TV Snip en Snap.

Dat zou dus nu de Snip en Snapchat heten 🙂
Ik ken ze nog franswon., er was ook ooit van 1 van hen een radiospelprogramma.
Reputatie 7
Badge +10
Wow, dat is echt ruim voor mijn tijd 😉 Laat mij maar lekker daadwerkelijk 'snappen'!
Reputatie 7
Badge +9
Angela, zo leer je toch nog iets van de 'oudjes' :8
Vroeger was televisie veel leuker, Snip en Snap, de Mounties , Swiebertje, de honeymoon quiz, Alles of niets, spel zonder grenzen, André van Duin revue. Enkele voorbeelden...tegenwoordig te veel discussie en te weinig entertainment naar mijn mening.

Maar het gaat om volgende op Snapchat.
Reputatie 7
Badge +9
Jij bedoelt de Nederlandstalige TV Friesian, via de schotel amuseren wij ons kostelijk met Spaanstalige programma's 🙂
Daar zag je niet het duo Snip en Snap. 🙂
Badge +7
@franswon Snapchat kennen ze ook in Spaanstalige landen 🙂 Mijn verhaal staat altijd vol met snaps van een paar meisjes uit Peru. Die snappen al-les. Wie weet leggen je kleinkinderen straks wel uit hoe het werkt ;)

@friesian. Ik heb ook het idee dat er de laatste tijd steeds minder leuke dingen op tv komen. Gelukkig bestaat er Netflix 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Samantha, als de kleindochters terug zijn van het tropisch eiland zal ik het vragen 🙂
Maar, Samantha, dan mis ik bij een grote bui, onweer, sneeuw op de schotel, het rode blokje. En dat wil ik voor geen goud missen. Het gezanik ben ik dan ook kwijt, zo beschouw ik vaak de tv van tegenwoordig. Nee, dan is zelfs het Colonia duett beter toen die op tv waren met carnaval.

Ik maak het nu nog ingewikkelder, denk ik. 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, mooie woordspelingen jongens 😉 Ik snap 'm.

Groetjes,
Jihane

Reageer