goedemiddag,
ik heb net een vervangende simkaart geactiveerd, maar hij werkt niet.
wat nu?
duifje
Bladzijde 1 / 1
Hoi Duifje, welkom op het Simyo forum.
Helaas is er sinds gisteren sprake van een vertraging in alle handelingen die betrekking hebben op het KPN netwerk. Dit geldt dus helaas ook voor Simyo.
Eén van de gevolgen hier van is dat de activering van je simkaart langer duurt :(
We hopen dat dit snel opgelost wordt, maar ik raad je aan om van tijd tot tijd je mobiel uit en aan te zetten om te checken of je simkaart al werkt.
Helaas is er sinds gisteren sprake van een vertraging in alle handelingen die betrekking hebben op het KPN netwerk. Dit geldt dus helaas ook voor Simyo.
Eén van de gevolgen hier van is dat de activering van je simkaart langer duurt :(
We hopen dat dit snel opgelost wordt, maar ik raad je aan om van tijd tot tijd je mobiel uit en aan te zetten om te checken of je simkaart al werkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.