Hoi allemaal,
Het verbruik op Mijn Simyo heeft afgelopen weekend voor flink wat verwarring gezorgd. Er was een probleem met het verwerken van de verbruiksgegevens die wij aangeleverd kregen vanaf het netwerk. Hierdoor was het verbruik wat getoond werd helaas niet juist. Sorry voor deze verwarring!
Onze heren van de IT-afdeling hebben afgelopen weekend al heel wat werk proberen te verzetten om dit op te lossen, maar dit lijkt tot vanmiddag te gaan duren. Al het verbruik zal worden gecorrigeerd. Het kan voorkomen dat je ineens geen verbruik meer ziet staan. Dan zijn we toevallig net met jouw account bezig 😉 Aan het einde van de dag hopen we alles opgelost te hebben.
Jullie kunnen aan het einde van de dag checken of het verbruik weer juist staan.
Update 19 oktober 15:24: De problemen zijn verholpen. Dit betekent dat jullie het juiste verbruik weer zien staan! Mocht er toch nog iets niet kloppen, laat het dan weten door een topic aan te maken :)
Groetjes,
Angela
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.