.

Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd



Toon eerste bericht

65 reacties

Minpuntje. 30 september overgestapt. Had nog 20 euro beltegoed t mobile prepaid. Gevraagd of abonnement eind oktober in mocht gaan, negatief te veel moeite.
Jammer dat het dan nu zogenaamd wegens succes verlengd wordt.
Was volgens mij in september ook wel bekend geweest.
Verder tot nu toe volledig tevreden met overstap. Alles goed en duidelijk geregeld.
Als de kortingsactie verlengd wordt betekend dat volgens mij dat de kortingsactie dus al liep, ook in september dus. Dat staat los van de afwijzing om je contract later in te gaan. Daar zijn namelijk 2 partijen bij betrokken niet alleen Simyo.

Een moderator zal hier verder naar kijken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi hmuski,

Aw, ja, ik snap dat dat dan zuur is! Begrijp ik goed dat je graag zo gauw mogelijk wilde overstappen om de korting mee te kunnen pakken?

Weet je wat? 🙂 Ik geef jou 1000 MB's óf 100 extra minuten eenmalig. Welke heb je het liefst? Gewoon om de pijn te verzachten. Je nu immers één van ons. Jouw blijheid is wat we willen voor je.

@ Ray, klopt, de oude provider heeft daar ook altijd invloed op. Dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor uw reactie. Vind het een mooie geste. Doe de bel minuten maar.
Ik wilde inderdaad voor 30 september overstappen omdat de actie op 30 september afgelopen zou zijn.
Maar nogmaals sympathiek dat het zo opgelost wordt.
Heb je mijn gegevens of moet ik een privébericht sturen?
Groetjes
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor uw reactie. Vind het een mooie geste. Doe de bel minuten maar.
Ik wilde inderdaad voor 30 september overstappen omdat de actie op 30 september afgelopen zou zijn.
Maar nogmaals sympathiek dat het zo opgelost wordt.
Heb je mijn gegevens of moet ik een privébericht sturen?
Groetjes

Moderatoren kunnen op het forum zien bij welke aansluiting je forum account hoort. Als je op het forum inlogt, dan log je in op mijn Simyo. Als die mijn Simyo omgeving hoort bij die nieuwe aansluiting, dan komt het goed!
Als je meerdere aansluitingen hebt, dan kan een privébericht met het telefoonnummer nodig zijn. Mocht dat nodig zijn, dan krijg je die vraag vanzelf!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi hmuski,

Top! Wij hebben geen privé-bericht nodig. Zoals Groentjuh het al heeft gezegd, kunnen wij zien bij welke aansluiting je forum account hoort. Ik heb het cadeautje van 100 min/sms voor je klaargezet op Mijn Simyo. Je kan dit cadeautje openen wanneer je wilt.

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

@Groentjuh, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Ashweeta
Badge
altijd zeer tevreden met Simyo.
maar ik wil toch gaan kijken voor mobiel internet.
helaas is simyo een stuk duurder,

Bijvoorbeeld:
bij simpel betaal je 10 euro voor onbeperkt bellen en 5GB internet
bij Simyo betaal je 21 euro voor onbeperkt bellen en 4GB internet

minder GB en meer dan het dubbelen betalen.
Hoi spiderxp
Kijk wat je echt nodig hebt.kies dan het pakket waar je behoefte aan hebt.
Kijk ook naar het totaal plaatje.
Service Simyo is echt te gek.
Ik heb toevallig kpn thuis, vandaar dubbele data.
Ik ben tot heden toe zeer content met Simyo.
Succes met jouw keuze.
Groetjes hmuski
**
Kijk ook naar het totaal plaatje.
**
Een onderdeel daarvan is dat je moet uitgaan van je eigen portemonnee, en dat is meestal het belangrijkste criterium.
Badge
klopt, dat is ook waar ik naar kijk.
ik heb nu 100 belminuten zonder internet, daar kom ik aardig mee weg.

maak veel gebruik van wifi, toch merk je dat je toch mobiel internet nodig heb, niet overal is wifi helaas.
Reputatie 7
Badge +10
Hi spiderxp,

Klopt! De prijzen zijn bij sommige andere providers wat lager. Wel kan ik je vertellen we altijd bezig zijn met het verbeteren van de bundels en het aanscherpen van de prijzen. Ook onze service is vooral waar we om bekend staan 🙂 We zijn altijd bereid met je mee te denken!

@ Hmuski en Friesian, precies!

Groetjes,
Jihane
Badge


Hi Iedereen,

We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.

Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd

Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.

Wat houdt de prijsverlaging precies in?

Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.

Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.

Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!

Groetjes,
Thomas


Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank
Badge
Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank
Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank

Omdat jij reeds, net als ik, de laagste tarieven geniet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Smalltalky,

Ik snap je vraag! Zoals Ray zegt maak jij nu al gebruik van de allergoedkoopste opties: je betaalt € 4,- per maand voor je internetbundel, en € 9,- om onbeperkt te kunnen bellen. De korting is dus al van toepassing bij jou.

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer