Skip to main content

.

Hoi allemaal,



Het is momenteel niet mogelijk om in te loggen op Mijn Simyo vanwege een storing. Dit betekent dat je niet kunt inloggen via de Simyo App en ook niet via de website. Onze excuses voor het ongemak!



We zijn druk bezig met het oplossen hiervan. Zodra het opgelost is, wordt er een bericht geplaatst om je daarvan op de hoogte te stellen.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Jihane
Ter info, ik kan weer inloggen op mijn simyo en ook op het forum (dus).
Hoi allemaal!



De storing is intussen opgelost! Je kunt dus weer inloggen op Mijn Simyo, zowel via de App als via de website.



@ Friesian, gelukkig 😃



Groetjes,

Jihane
Ik kan nog steeds niet inloggen via de App , vind het wel erg lang duren .

Groetjes

Carla
Hoi Carla,



Oei, dat is vreemd! Heb je geprobeerd de app opnieuw te installeren?



Mocht dat ook niet werken, dan wil ik je vragen mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:



- Het type telefoon dat je gebruikt

- Welk besturingssysteem je gebruikt en de versie hiervan

- Welke versie van de app je gebruikt

- Een print screen van de foutmelding



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Els

Reageer