Hoi Simyo, sinds de storing van vorige maand (2 september) heb ik nog regelmatig haperingen in mijn data netwerk: de mobiele data werkt af en toe opeens niet, terwijl ik wel volledige ontvangst heb. Webpagina’s en apps laden niet. Vliegtuig modus aan en uit zetten verhelpt meestal het probleem, maar dat moet ik nu zo’n 10 keer per dag doen, soms meerdere keren achter elkaar, dus dit wordt nogal irritant. Kunnen jullie mij helpen? Ik heb een iPhone 11 met iOS 18. Veel dank
Dit lijkt op het al maanden spelende iPhone11/KPN probleem.
Hier zijn op dit forum, en ook op andere plaatsen al vele topics geschreven. Een oplossing is er niet op dit moment.
Dank voor je antwoord, was hier niet van op de hoogte! Zie nu dat kpn compensatie aanbiedt aan klanten. Benieuwd wat Simyo doet. Informatie hierover zou best fijn zijn geweest…
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je 4G niet goed werkt!
Ik zie op je aansluiting dat je hier inmiddels contact over hebt gehad via onze klantenservice. Super bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor je is. Onze excuses voor het ongemak.
Jammer dat je niks meer hebt vernomen. Ik kijk graag even met je mee om te zien wat we voor je kunnen betekenen. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens?
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.