Skip to main content
News

Storing op het netwerk: 01-07-2025

• July 1, 2025
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken
Storing op het netwerk: 01-07-2025
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Op dit moment lijkt er een verstoring gaande te zijn op ons netwerk. We begrijpen dat dit erg vervelend is en willen jullie laten weten dat we hard werken aan een oplossing.

Ons team is gestart met het onderzoek om de oorzaak van de verstoring te achterhalen en zo snel mogelijk alles weer naar behoren te laten functioneren. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Updates zullen hier in dit topic worden geplaatst zodra we meer informatie beschikbaar hebben. Alle storingen kun je ook altijd terugvinden via onze website onder meldingen en storingen.

We vragen om jullie geduld en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 1, 2025

Beste ​@Seren , ik heb het gemerkt, bij mij deed de mobiel het bij het opstarten wel rond 7 uur, een uur later alleen noodoproepen.

De mobiel van mijn vrouw deed het wel gewoon.

Bij KPN naar storingen gekeken en die waren er niet, dus is dacht dat het aan mijn mobiel lag.

Dus mobiele instellingen gereset en APN opnieuw ingesteld.

Nu lijkt alles weer gewoon goed te werlen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • July 1, 2025

Update

De storing is nog niet volledig verholpen, maar de mobiele telefoon zou langzamerhand automatisch weer moeten gaan werken. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen we je om je telefoon opnieuw op te starten. We zijn nog steeds bezig om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • July 2, 2025

Update: De verstoring is inmiddels opgelost!