Beste Simyo gebruikers,
Vanmorgen was er een storing op het KPN netwerk met betrekking tot het Mobiel Internet. Deze storing is inmiddels verholpen.
Groetjes,
Arie
Bladzijde 1 / 1
Hallo, ik gebruik simyo voor mijn zoontje, ik ben netwerk beheerder bij KPN. Er is geen storing geweest bij KPN. Vandaag heb ik ook geen bereik. Er is mij verteld door de klantenservice dat dit de schuld van KPN is. Ik ben nu aan het werk bij KPN en er is geen storing. Alle servers draaien prima. Ik heb een melding gedaan wegens het zwart maken van KPN.
Hallo, ik gebruik simyo voor mijn zoontje, ik ben netwerk beheerder bij KPN. Er is geen storing geweest bij KPN. Vandaag heb ik ook geen bereik. Er is mij verteld door de klantenservice dat dit de schuld van KPN is. Ik ben nu aan het werk bij KPN en er is geen storing. Alle servers draaien prima. Ik heb een melding gedaan wegens het zwart maken van KPN.
Hoi sheit,
Gisterochtend tussen 8:20 tot 9:30u heeft KPN last gehad van een storing met betrekking tot mobiel internet. Mocht je nu problemen hebben met je aansluiting dan is dit inderdaad niet te wijten aan het KPN netwerk. We hebben bij Simyo te maken met een vertraging in het netwerk. Je hierdoor hinder ervaren m.b.t. onze diensten. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Gisterochtend tussen 8:20 tot 9:30u heeft KPN last gehad van een storing met betrekking tot mobiel internet. Mocht je nu problemen hebben met je aansluiting dan is dit inderdaad niet te wijten aan het KPN netwerk. We hebben bij Simyo te maken met een vertraging in het netwerk. Je hierdoor hinder ervaren m.b.t. onze diensten. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Ik hang ondertussen 10 minuten aan de lijn, heb al een mail verzonden en krijg dan eindelijk contact. Zit dus in KPN???? Jammer Simyo een hele slechte start. Ik zit dus twee dagen zonder mobiel en er wordt gehoopt het probleem 'zo spoedig mogelijk' op te lossen??!!!
Het ligt niet aan KPN ik werk zelf bij KPN, ik heb de servicedesk gebeld en zij menen dat het aan kpn ligt. Ook de storing van vandaag.
....ik weet niet hoor, factuur is betaald maar ik heb vanaf 17.45uur geen netwerk meer! Is er nou wel of geen vermeende storing???????
Welkom op het forum greet en Ronus,
Het hebben van geen bereik staat los van een niet betaalde factuur. Wanneer je een factuur niet hebt betaald, wordt je afgesloten voor uitgaand verkeer. Het bereik valt dan niet weg.
Ik heb jullie beide aansluitingen gecontroleerd en geconstateerd dat er weer gebruik is gemaakt van de aansluiting. Is jullie probleem hiermee opgelost?
Groetjes,
Alex
Is er vandaag een storing geweest? Mijn internetverbinding viel steeds weg...
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.