Helaas kampen we momenteel met een storing op mobiel internet. Dit heeft gevolgen voor een deel van de Simyo klanten. Het is hierdoor mogelijk dat je problemen ondervindt met betrekking tot mobiel internet en MMS. Je hebt mogelijk een trage of geen verbinding met internet. We hopen zo snel mogelijk te kunnen aangeven dat het is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
28-05-2014 08:40: Onderzoek naar oorzaak loopt
28-05-2014 09:37: Impact neemt af, maar onderzoek loopt nog
28-05-2014 11:23: Herstelwerkzaamheden zijn gestart
28-05-2014 16:21: Impact zou nu minimaal moeten zijn
28-05-2014 17:00: Probleem is opgelost
Het aan/uit zetten van je telefoon of het handmatig kiezen voor het KPN/Simyo netwerk, zou het probleem al kunnen verhelpen.
De storing is inmiddels opgelost.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.