.

Beantwoord

Storing InSided NL fora was gisteravond, waarom geen info?

  • 5 January 2018
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Talloze InSided fora waaronder, ik zag, ook Simyo hadden te kampen met een storing. Hier zie ik niets over gemeld. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Jihane 6 January 2018, 12:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Ik snap dat je je dit afvraagt! Deze storing begon rond half zeven 's avonds en is rond half negen weer opgelost. We hebben eigenlijk weinig last hiervan ondervonden en verder niets gehoord van users die ergens mee zaten. Omdat de storing voornamelijk bestond uit performance problemen (traagheid, bijvoorbeeld) viel het niet erg op en was de hinder minimaal. Om die reden is ervoor gekozen om geen topic te plaatsen met een mededeling.

En bleek dus inderdaad dat dat slim was, aangezien het snel opgelost was 🙂

Beantwoordt dit je vraag?

Groetjes,
Jihane
Het verbaast me wel, eerlijk gezegd dat er geen vragen zijn gekomen. Mijn indruk was dat simyo ook zwaar was getroffen.

Bij mij traagheid met als gevolg niet ingelogd te geraken. Simyo is er, uit jouw woorden op te maken, redelijk vanaf gekomen. De problemen waren echt substantieel groot te noemen die ik o.a. elders zag.

En ja, dit beantwoord de inmiddels beantwoordde vraag. 🤔🤓😉
Reputatie 6
Badge +5
Hi Friesian,

De schade bij Simyo viel dus hartstikke mee 😉 Onhandig dat het jou niet lukte om in te loggen. Na 20:30 kon dit wel weer? Ik ben in ieder geval blij dat wij er zo goed vanaf zijn gekomen!

Groetjes,
Niels
@Niels toen het me niet lukte, in mijn beleving was het wat later, ben ik gestopt. Ik dacht, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Gewoon eens afw88 meldingen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Ik kan mij voorstellen dat je 't op een gegeven moment hebt opgegeven. Wel erg bedankt voor je oplettendheid!

Groetjes,
Asma

Reageer