Skip to main content

.

Al vanaf 10 uur vanochtend heb ik geen internet op mijn mobiele toestel. Ik zie op het internet dat ik niet de enige ben met dit probleem. Als ik met de klantenservice bel, hoor ik dat er een storing is dus dat ik telefonisch niet geholpen kan worden. Via Whatsapp lukt niet vanwege geen internet, en Facebook heb ik niet dus dan blijft alleen deze contactmogelijkheid over. Graag wil ik weten wat er aan de hand is en wanneer de storing verwacht opgelost te zijn? 

Hoi @samsonite88,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Vanochtend was er een storing waardoor je internet problemen kon ervaren. Dit is inmiddels opgelost. Na opnieuw opstarten moet je verbinding het weer doen.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Ashley


Na opnieuw opstarten werkt het netwerk inderdaad weer, fijn! Bedankt voor je reactie.


Hoi @samsonite88,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het nu weer werkt! 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer