.

Storing Bundelwijzigingen Augustus

  • 1 August 2012
  • 23 reacties
  • 2186 Bekeken

Badge +2
  • Oud-moderator
  • 1369 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Heb je de afgelopen maand uw bel- of internet bundel(s) gewijzigd, dan worden de nieuwe bundels vandaag mogelijk niet getoond via Mijn Simyo.

We werken aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s). Je kan dus gewoon gebruik maken van je aansluiting.

Hou het forum en/of twitter in de gate voor updates over dit probleem.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes

Het Simyo Team

23 reacties

Badge
is de mail die ik vanochtend kreeg over het opzeggen van mijn internetbundel ook onderdeel van de storing?
Badge
is de mail die ik vanochtend kreeg over het opzeggen van mijn internetbundel ook onderdeel van de storing?

Kreeg dezelfde mail vanochtend, heb niets ogezegd.

Ongemak is nu wel erg groot aan het worden.
Kreeg dezelfde mail vanochtend, heb niets ogezegd.

Ongemak is nu wel erg groot aan het worden.


Waarom is het ongemak groot? Internet doet het toch nog wel. En de kosten die nu 'buiten bundel' staan worden straks als 'binnen bundel' vermeld. Tenminste... dat lees ik toch echt uit het bericht van Arie  😕
Badge
Kreeg dezelfde mail vanochtend, heb niets ogezegd.

Ongemak is nu wel erg groot aan het worden.


Waarom is het ongemak groot? Internet doet het toch nog wel. En de kosten die nu 'buiten bundel' staan worden straks als 'binnen bundel' vermeld. Tenminste... dat lees ik toch echt uit het bericht van Arie  😕


Ongemak is groot omdat ik  zelf achter alles moet komen. Ik heb verder geen info van Simyo gekregen. En nee, ik twitter niet.
Badge
Kreeg dezelfde mail vanochtend, heb niets ogezegd.

Ongemak is nu wel erg groot aan het worden.


Waarom is het ongemak groot? Internet doet het toch nog wel. En de kosten die nu 'buiten bundel' staan worden straks als 'binnen bundel' vermeld. Tenminste... dat lees ik toch echt uit het bericht van Arie 😕


dat klopt helemaal maar wil even duidelijkheid hebben dat ik straks niet om m'n oren geslingerd krijg dat ik net m'n bundel had opgezegd en dat ik dus de kosten gewoon moet betalen.
Reputatie 7
Badge +9
Kan het zijn dat beltegoed Apps ook niet werken? Ik heb er 3 maar alle 3 geven ze sinds vandaag geen enkele sjoege meer...... Gisteren werkten ze nog prima.
Dag Simyo,

Inmiddels ben ik al een week niet telefonisch bereikbaar. Dit is absoluut niet acceptabel omdat ik pas een paar dagen weet dat mijn oma nog een aantal dagen te leven heeft. Mijn familie kon mij niet bereiken omdat ik niet thuis was! Ik verwacht van jullie dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Ik heb geen bundel of dergelijke gewijzigd.

Alvast bedankt,

Groeten, Francina Marijanan
Reputatie 7
Badge +9
Okay, de belminuten zijn weer te zien. De MB'S nog niet. We wachten geduldig af 😉
Badge
Ik heb nu wel wat internet verbruikskosten staan, worden deze ook nog verrekend?
Okay, de belminuten zijn weer te zien. De MB'S nog niet. We wachten geduldig af 😉


Mijn simkaart doet het nog steeds niet. Ik ben nu langer dan een week niet bereikbaar. Zowel om te bellen als gebeld te worden. Ik verwacht van jullie dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Anders ontvang ik graag een vervangende simkaart. Het is niet de eerste keer dat dit voorkomt namelijk!

Met vriendelijke groeten, Francina Marijanan
Ja, ik zit nu ook al 20 euro buiten de internetbundel. Zo kom je er wel achter dat buiten de bundel internetten belachelijk duur is zeg. Ik ga er vanuit dat Simyo dit verrekend. 
Ik kan sinds een paar dagen niet bellen en sms-en met mijn mobiel, kan wel gebeld worden. Kan er iets mis zijn met mijn simkaart. De meldingen die ik krijg zijn Oproep niet toegestaan en simgeheugen niet beschikbaar.

Graag snel een oplossing, alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +9
Ook alle beltegoed apps werken weer naar behoren inmiddels.
Badge +6
Ik kan sinds een paar dagen niet bellen en sms-en met mijn mobiel, kan wel gebeld worden. Kan er iets mis zijn met mijn simkaart. De meldingen die ik krijg zijn Oproep niet toegestaan en simgeheugen niet beschikbaar.

Graag snel een oplossing, alvast bedankt.


Beste JOHANN,

De simkaart heeft een reset gekregen op het netwerk. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Mocht dit het probleem niet hebben verholpen dan vraag ik je je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen en te kijken of
je dezelfde problemen ervaart.
Badge
We zijn nu weer met een nieuwe maand begonnen maar ik zie nog steeds mijn internet bundel niet staan, ehhhh moet ik'm opnieuw aanvragen? enne die van vorige maand wordt toch nog wel verrekent hoop ik want daar heb ik verder ook niets meer van gehoord. Ik ga er vanuit dat ook deze maand mijn bundel geldig is omdat ik'm tenslotte miet opgezegd heb. Wanneer het z s dat ik´m opnieuw aan moet vragen dan wil ik wel graag weten tegen welk tarief dat gaat omdat ik al eerder benadeelt ben door een storing die hier heel erg op leek (ben toen van 1gig naar 500mb gegaan tegen hoger tarief).
Badge
Hallo,

nu reeds 3x 1 euro afgeschreven voor 1 dag internetbundel van 20 mb,maar ieder keer
wordt er een euro afgeschreven,maar heb ik steeds geen internetbundel van 20 mb,
balen ! hoe kan dit nu steeds gebeuren.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum jan alkema,

Je kon inderdaad geen gebruik maken van het internet. De reden is het feit dat de optie internet op je mobiel uit stond. Ik heb de optie voor je aan gezet. Je kunt vanaf nu gebruik maken van internet op jouw mobiel. Ik heb je ook een privébericht toegestuurd.
Badge
ik heb inmiddels een klacht bij de ombudsman lopen, ik ben benieuwd of dat reacties op gaat leveren.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi piet,

In een ander topic zie ik dat je probleem inmiddels is verholpen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hallo alex!

weet je zeker dat het probleem is verholpen?
want ik koop iedere maand een maandbundl express omdat automatisch 9 van de 10 keer te laat is
en het dus van mijn beltegoed af gaat. maar nu is mijn bundel
gister al verlopen.. staat ook op 0 MB maar kan vandag nog steeds geen nieuwe
aanschaffen er blijft staan "is geldig tot 97-09-2012" en zit nu dus zonder mobiel internet
erg lastig vanavond op het werk.

groet,

Bart
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum webbieweb,

Volgens onze gegevens zou het probleem opgelost moeten zijn. Ik zie dat je op dit moment een internet maandbundel hebt welke geldig is t/m 8/11/12. Komt dit overeen met je persoonlijke pagina?

Groetjes,

Alex
Dag Simyo,

Inmiddels ben ik al een week niet telefonisch bereikbaar. Dit is absoluut niet acceptabel omdat ik pas een paar dagen weet dat mijn oma nog een aantal dagen te leven heeft. Mijn familie kon mij niet bereiken omdat ik niet thuis was! Ik verwacht van jullie dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Ik heb geen bundel of dergelijke gewijzigd.

Alvast bedankt,

Groeten, Francina Marijanan


Dag Simyo,

Ook ik heb een belachelijke ervaring. Ik krijg vandaag 1 dec. een mail om 4:46 uur dat ik mijn internetbundel beeindigd heb en dus gisteren is stopgezet. Maar dan is blijkbaar ook maar even mijn telefoon abonnement voor het bellen afgezegd. En dat zonder melding.

Het gekke is dat ik helemaal niets heb gewijzigd  en dus nu niet kan bellen en internetten. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk weer fatsoenlijk kan bellen en internetten.
Dit is echt niet acceptabel, Simyo! :mad::mad::mad::mad:


Groeten,

Jan
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jan S.

Volgens onze gegevens zijn de bundels nog gewoon actief. Ook zie ik dat je gebruik kunt maken van je aansluiting. De email is helaas per abuis verzonden. Uiteraard onze excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer