.

Simyoshop.com misbruik Thuiswinkel Waarborg Logo

  • 8 January 2014
  • 10 reacties
  • 3223 Bekeken

Reputatie 7
In aansluiting op dit topic.

Ik had toch bijna een iPhone5S aangeschaft voor € 525,00..... not :p. Te belachelijk voor woorden. Echter, het geheel ziet er zo op het eerste gezicht niet eens zo heel erg slecht uit. Er wordt zelfs uitgenodigd om te chatten, maar terugchatten doen ze niet aan.

Zelf het (veels te grote) Thuiswinkel Waarborg Logo geeft 'vertrouwen'...... ook not :p. De webiste van Thuiswinkel vermeldt dan ook: Simyoshop.com gebruikt het Thuiswinkel Waarborg logo en certificaat onterecht

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Deze webshop is al eens eerder in de lucht geweest en ook heel snel weer eruit.
Ze hebben leuke koopjes. Denk dat ik er maar wat bestel....🆒:p

" U koopt een product waar u te vrede mee bent. " valt er te lezen. Tja, te vrede dat klinkt heel professioneel en je doneert je geld vervolgens ook nog aan een goed doel zeggen ze. Lachen! Even verder lezen daar voor een vermakelijk besluit van de avond. Laterz! 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi RicoK en de leon,

Helaas zijn er nog steeds mensen die in dit soort 'geintjes' trappen en voor 100en €'s het schip in gaan :mad:
De site is gerapporteerd, maar het is even wachten tot ie offline gaat...
Reputatie 3
Badge +9
De site is uit de lucht gehaald.....pfeew heb nog net een bestelling kunnen plaatsen. Hopen dat ze nog wel leveren 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hoop doet leven 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Yep, leven doet een hoop.:p
Reputatie 5
Badge +11
De site is uit de lucht gehaald.....pfeew heb nog net een bestelling kunnen plaatsen. Hopen dat ze nog wel leveren :D

iPhone 5S voor €199?
Reputatie 7
Badge +9
Dat is nog best duur 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Afzetters! :mad:
Reputatie 3
Badge +9
De site is uit de lucht gehaald.....pfeew heb nog net een bestelling kunnen plaatsen. Hopen dat ze nog wel leveren :D

iPhone 5S voor €199?


Nee, wel de Galaxy S5 voor € 149,95 ....of heb ik nu teveel betaald?
Reputatie 7
Badge +9
Bij voorintekening? Dan zal de prijs nog wel zakken 🙂

Reageer