.

Simyo XXL

  • 4 June 2012
  • 4 reacties
  • 1934 Bekeken

Badge +5
  • Oud moderator
  • 163 reacties
Beste Simyanen,

We krijgen regelmatig vragen over extra grote belbundels en willen graag weten wat jullie daar van vinden. Simyo denkt er over om een gigantische bundel te introduceren: 1250 min/sms en 500 MB!

Zou jij interesse hebben in zo'n gigantische voordeelbundel? Schrijf je dan hieronder vrijblijvend in: bij 1000 inschrijvingen introduceren we Simyo XXL!

http://www.simyo.nl/xxl/inschrijven

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Is dezelfde bundel als de Tringg gebruikers al hebben die Simyo had overgenomen. Helaas is de databundel gehalveerd dus 2x zo duur geworden . Data lijkt wel de nieuwe melkkoe van de mobiele netwerken......
Ik zou ook graag zien dat na eerste minuut volledig gewoon per seconde wordt afgerekend. Want als ik een half brood koop betaal ik ook niet voor een heel brood...........
op mijn pagina staat dat ik 700min heb deze maand, maar ik heb 2 weken geleden xxl aangevraagt. dat moet dan toch duidelijk zijn aangegeven. hoe gaat dat nu in zijn werk?
Reputatie 3
Badge +9
De meeste providers rekeken bellen per minuut en verdienen daar ongeveer 30% meer door. Het is de laatste trent om dit af te kopen door ervoor te betalen.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb dit topic gesloten, omdat de inschrijvingen al een tijd zijn verlopen.

@polke. Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.

Groetjes,

Alex