.

consumentenbond

Simyo voor de 24e keer beste mobiele provider

  • 10 November 2021
  • 9 reacties
  • 171 Bekeken
Simyo voor de 24e keer beste mobiele provider
Reputatie 5
Badge +2

We zijn voor de 24e keer als beste provider uit de stemming gekomen! Wij zouden hier natuurlijk niet zijn zonder onze trouwe klanten en supporters. Dank jullie wel voor het vertrouwen en op naar de 25!

Wil je meer lezen over de resultaten? Klik dan hier :point_left_tone3:

 


9 reacties

Reputatie 7

Wederom gefeliciteerd!!

Reputatie 1
Badge

We zijn voor de 24e keer als beste provider uit de stemming gekomen! Wij zouden hier natuurlijk niet zijn zonder onze trouwe klanten en supporters. Dank jullie wel voor het vertrouwen en op naar de 25!

Wil je meer lezen over de resultaten? Klik dan hier :point_left_tone3:

 

Dat wil ik best geloven. Als ik zie hoe sterk mijn te ontvangen netwerksignaal is, vind ik het niet verwonderlijk dat jullie netwerk daar toe uitgeroepen is.

Ik heb al een Simyo simkaart in mijn telefoon; bij dit heb ik alleen bellen genomen, omdat die simkaart die in mijn andere telefoon zit, mijn noodtelefoon is.

Omdat jullie netwerk geweldig is, koos ik ervoor om per januari 2022 met mijn huidige Hollandsnieuwe nr. bij jullie aan te melden.

Ik vind een sterk netwerksignaal heel belangrijk, zodoende heb ik straks twee Simyo abonnementen.

 

Reputatie 5
Badge +2

@Amerfoortse-Bos 

Wat ontzettend rot dat je netwerk zo slecht functioneert! Dat is absoluut niet de bedoeling natuurlijk :(

Ik zou heel graag even met je meekijken op het account om te zien wat daar de reden voor zou kunnen zijn. Zou je mij een berichtje willen sturen via deze link? Dan zal ik je daar verder helpen!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 1
Badge

@Amerfoortse-Bos

Wat ontzettend rot dat je netwerk zo slecht functioneert! Dat is absoluut niet de bedoeling natuurlijk :(

Ik zou heel graag even met je meekijken op het account om te zien wat daar de reden voor zou kunnen zijn. Zou je mij een berichtje willen sturen via deze link? Dan zal ik je daar verder helpen!

Groetjes,

Veerle

 

Goedendag mevrouw Veerle,

 

Ik vrees dat je mijn post verkeerd gelezen hebt. Ik koos voor jullie netwerk omdat het netwerk geweldig is t.o.v. het netwerk van mijn aflopende provider.

quote: Als ik zie hoe sterk mijn te ontvangen netwerksignaal is, vind ik het niet verwonderlijk dat jullie netwerk daar toe uitgeroepen is. /quote

Het is dus niet verwonderlijk dat jullie netwerk daartoe uitgeroepen is.

Oftewel het is meer dan logisch dat jullie die prijs gewonnen hebben.

Inplaats van niet verwonderlijk had ik het dus ook anders kunnen interpreteren zoals logisch.

Had ik het negatief bedoeld, had ik het anders vermeld.

Groetjes

 

Reputatie 7

@Amerfoortse-Bos Hahahaha, ja, ik verbaasde me ook over @Veerle haar reactie.

Ik vermoed dat Veerle erg druk is en zaken/issues door elkaar heeft gehaald en zij mogelijk hierdoor jouw post verkeerd heeft gelezen.

Ik deel je mening, ik ben ook nog steeds erg content met het netwerk en de dekking. 

@RicoK de keiiiiigoeje Veerle vindt het natuurlijk uiterst vervelend dat het netwerk van HN wat minder is bij @Amerfoortse-Bos  en wil daarom graag even meekijken op het account van de auteur.

Da's nu precies de servies van Simyo die @L.Rozewater  Supergeweldig vindt.🤣😃

Toch?😜🙂 

Sorry @Veerle  kon het niet laten...🤣😉

Reputatie 1
Badge

Beste Veerle,

 

Een ding kan ik je nog wel zeggen, als ik Simyo netwerk bagger zou vinden, dan had ik geen abonnement bij Simyo genomen.

Sterker nog, met ingang van 4 januari 2022 heb ik 2 abonnementen bij jullie.

Mijn gsm nummer die je nu kunt zien heb ik voor noodgevallen; ik ben een man alleen en word ouder, dus ook eventueel meer kwaaltjes en dat andere nummer die door Simyo per 4 januari 2022 word overgenomen van Hollands Nieuwe, is mijn vaste privenummer.

Dus als ik niet te spreken was over het Simyo netwerk, dan had deze man het niet gedaan.

Weet je, ik ben nogal allergisch voor geld uitgeven, ik ben voor Ondernemers een grote ramp.

Ik koop en neem iets wat ik echt noodzakelijk vind en dus nodig heb.

 

Groetjes :punch:

Reputatie 5
Badge +2

@Amerfoortse-Bos 

Wat stom zeg! Ik had dit op de één of andere manier verkeerd gelezen! Hartelijk dank voor het mooie compliment: 🙂 We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 1
Badge

quote: Wat stom zeg! /quote

 

Stom wil ik het niet noemen. Als je druk bezig bent met wat dan ook, dan kijk je gauw over iets heen.

Weet je Veerle, ik ben een ouder iemand en ook ik heb weleens dat ik iets niet zie en of wanneer ik een bericht krijg, dat ik door vermoeidheid het verkeerd lees.

Ik moest alleen mijn bericht terug lezen omdat ik dacht dat ik verkeerd gepost had.

Ook dat kan gebeuren.

Groetjes en totziens.

Reageer