.

Simyo bellers gezocht voor nieuwe Simyo campagne

  • 27 November 2013
  • 2 reacties
  • 2124 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Begin volgend jaar gaat er een nieuwe Simyo campagne van start. En daar willen we Simyo bellers een belangrijke rol in laten spelen.

Dat zit zo: Aan de reacties en de cijfers op onze reviewsite zien we dat onze bellers heel tevreden zijn. Zó tevreden, dat wij denken dat niet wij, maar onze bellers heel tevreden zijn. Zó tevreden, dat wij denken dat niet wij, maar onze bellers het beste aan anderen kunnen uitleggen waarom ze zo enthousiast zijn over Simyo.

Daarom starten we vanaf half januari met de campagne ‘Vraag het een Beller’! Daarvoor nodigen we échte Simyo Bellers uit om bij ons op de klantenservice te gaan zitten om vragen te beantwoorden van mensen die geïnteresseerd zijn in Simyo. Dat kunnen vragen zijn over hoe Simyo bevalt, hoe de dekking is, hoe je ervaring is met de service, en nog veel meer!

Voor ‘Vraag het een Beller’ wordt een speciaal telefoonnummer geopend. En via een live video stream kunnen mensen thuis precies zien met wie ze op dat moment kunnen bellen.

Als je meedoet dan krijg je een kleine fotoshoot voor een portret op de actiesite en in online banners. Als je dit niet wilt, maar je wilt wel aan de actie meewerken, dan is dit natuurlijk ook mogelijk.

Kortom, we zijn hard op zoek naar enthousiaste Simyo bellers die het leuk vinden om hun ervaringen te delen. Uiteraard stellen we daar graag een attentie tegenover. We willen wel nog even benadrukken dat we je absoluut niet willen belonen om een goed woordje voor ons te doen. Het enige dat we van je vragen is om eerlijk te zijn.
We hopen dat we alles zo duidelijk mogelijk hebben uitgelegd. Heb je nog vragen? Stel ze gerust in dit forum topic.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Opgeven kan via dit formulier.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Leuke actie al zal ik zelf niet deelnemen.
Misschien wel goed om te vermelden in welke plaats de klantenservice zit. Ik vermoed in Amsterdam als ik de contact pagina zo zie.
Ook is het misschien leuk om te weten wat de attentie is? Is er sprake van reiskosten vergoeding?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi pacorob,

Beetje late reactie. Waarvoor excuses. De reiskosten worden vergoed. We bevinden ons inderdaad in Amsterdam. De attentie moet een beetje een verrassing blijven. De inschrijvingen is overigens gesloten. Daarom zal ik dit topic sluiten.

Groetjes,

Alex