Beste Simyo klanten,
Als gevolg van netwerkproblemen bij KPN ondervinden al onze websites en Internetdiensten hinder. Mijn Simyo is slecht bereikbaar, bestellingen kunnen mislukken, e.d. Voor zover bekend zijn mobiel Internet, voice- en SMS-diensten en dergelijke niet getroffen. U kunt dus gewoon bellen, Internetten en SMSen. Onze excuses voor het ongemak. Zodra de problemen verholpen zijn, zal dit topic ge-update worden.
Update 12:59: De problemen zijn opgelost. De website van Simyo zou weer volledig en goed moeten functioneren.
Groetjes,
Alex
Bladzijde 1 / 1
Beste Simyo klanten,
De website van Simyo kampt helaas met problemen. Hierdoor is de website slecht of niet bereikbaar. We proberen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Update 29/5, 16:45: Opgelost
Groetjes,
Alex
De website van Simyo kampt helaas met problemen. Hierdoor is de website slecht of niet bereikbaar. We proberen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Update 29/5, 16:45: Opgelost
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.