.

Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.

  • 14 September 2022
  • 6 reacties
  • 968 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Moderator
  • 1907 reacties

Beste Simyanen, 

 

Sinds een aantal weken ervaart een deel van onze klanten met een iPhone 11 een storing wat betreft het geen gebruik kunnen maken van de aansluiting (bellen, sms'en en internet). We begrijpen dat dit enorm frustrerend is en daarom is hier een groot onderzoek voor gestart en wordt er hard gewerkt aan een oplossing! 

 

Jammer genoeg is er op dit moment nog geen oplossing over bekend. De updates over dit probleem zullen worden geplaatst in dit bericht. 

 

We willen natuurlijk onze klanten hiervoor een passende compensatie bieden en daarom houden wij een lijst bij met de 06-nummers die dit probleem ervaren. Heb je ook deze klachten met jouw iPhone 11? Dan mag je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres. 

 

Het is niet toegestaan om je persoonlijke gegevens onder dit publiekelijke bericht te plaatsen wegens privacy wetgeving.

 

Ik zie de berichten graag tegemoet in mijn privé box.

 

Groetjes,
Amy


6 reacties

@Amy 

+1 👍

 

Hi @Amy 
Any update on this issue?

Reputatie 7
Badge +7

Hi @aman2,

Thankyou for the message. Unfortunately i don't have an update for now! I'’m sorry. If i have this i will post that here 😊.

Greetings,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

 

Zojuist heb ik een update geplaatst met betrekking tot de iPhone 11. In dit topic vindt je de update terug! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Beste Simyo,

 

de credit verrekening van abbo kosten voor de problemen met de inmiddels omgeruilde iPhone 11 zie ik onder ‘facturen’ staan. Bedankt voor de uiteindelijk coulante oplossing, heeft even geduurd maar is allemaal netjes opgelost. Case closed, en weer door 👍

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @HomeBoy,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te zien dat je tevreden bent! Blij om te zien dat dit hoofdstuk voor jou is afgesloten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer