Hoe komt het dat ik geen reactie ontvang via whatsapp op mijn vragen? Ik heb een week geleden een vraag gesteld over het feit dat jullie nog steeds abonnementskosten afschrijven terwijl ik al 4 maanden een prepaid kaart heb. Ik heb nog steeds geen reactie! In het verleden reageerden jullie binnen 24 uur. Jullie schrijven dat je het erg druk hebt, maar zijn verder niet concreet (noem dan uren en maximeer het tot 3 dagen). Ondertussen krijg ik een aanmaning omdat ik een rekening gestorneerd heb. Ik kan jullie niet bellen omdat ik in het buitenland zit. Ik ben jaren klant bij jullie en sprak met veel lof over jullie. Helaas is deze ‘service’ niet okee en vorig jaar heb ik dit ook al ondervonden dus kennelijk zit er structureel iets helemaal niet goed. Wat gaan jullie eraan doen?
Overgestapt van Sim Only naar Prepaid, waarom betaal ik nog abonnementskosten?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het klopt dat het momenteel weer even wat drukker is dan normaal. We hadden een wat rustigere periode maar sinds vorige week is de drukte op Whatsapp weer opgelopen. Dit is momenteel ook ons drukste kanaal. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, onze oprechte excuses hiervoor! Als je het snelst geholpen wilt worden, kun je het best telefonisch contact opnemen via 0800-8007.
Wat vreemd dat je nog abonnementskosten moet betalen terwijl je een Prepaid hebt! Ik zou verder voor je moeten uitzoeken wat er precies aan de hand is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting erbij en kijk ik dit graag voor je na!
Bedankt voor je bijdrage,
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.