.

Beantwoord

Oranje tab items niet beschikbaar in mijn simyo?

  • 27 July 2012
  • 6 reacties
  • 728 Bekeken

Badge
Wanneer men aanmeld via mijn simyo kan men niet meer bij de oranje tabbladen.
Ook de tab toestelshop kan niet worden geopend. Er verschijnt de melding : Er is een fout opgetreden.
Wanneer men weer afmeld kan men wel weer bij de gegevens. Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Natascha 28 July 2012, 10:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Bij contact met de servicedesk van simyo wordt verwezen naar de website voor veelgestelde vragen.
Ook de genoemde verwijzing simyo.nl/faq geeft de melding : Er is een fout opgetreden.
Badge +6
Beste FransS,

Er schijnt momenteel een probleem te zijn met de website wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina en je dan de andere tabbladen wilt bezoeken. De technische afdeling is bezig dit op te lossen.
Beste FransS,

Er schijnt momenteel een probleem te zijn met de website wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina en je dan de andere tabbladen wilt bezoeken. De technische afdeling is bezig dit op te lossen.



Nu 6 dagen later is het probleem er nog. Ben nieuwe klant en wil graag bij de informatie kunnen komen..
Reputatie 7
Badge +9
Je kan er wel bij komen door uit te loggen en vervolgens weer naar die tab te gaan!
Reputatie 5
Badge +10
Probleem zou opgelost moeten zijn. Zojuist ook zelf even getest. Tabbladen zijn gewoon bereikbaar.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Yep...werkt normaal (weer). Alleen als je op het forum zit, kom je niet goed meer terug in je 'Mijn Simyo'. Tenminste ik niet, moet eerst uitloggen.

Reageer