Om onze band met de community verder te versterken, starten we een nieuw initiatief waarbij we jullie beter willen leren kennen. We willen jullie ontmoeten, een gesprek aangaan en samen mooie momenten creëren. En daarom introduceren we: 'Op de koffie bij...' ☕️
Koffie met Simyo
Met 'Op de koffie bij...' willen we graag bij jullie op de koffie komen. Een van onze enthousiaste Simyo werknemers zal langskomen voor een gezellige babbel. Dit is een mooie kans om het te hebben over telecom-gerelateerde onderwerpen, maar ook om over persoonlijke en maatschappelijke thema’s te praten.
De gesprekken zullen variëren en afgestemd worden op wat voor jou belangrijk is. Onderwerpen die aan bod kunnen komen zijn bijvoorbeeld:
- Telecom-gerelateerde vragen
- Persoonlijke ervaringen en levensverhalen
- De balans tussen digitaal leven en offline tijd
- Gezinsleven en de uitdagingen van vandaag
- Eenzaamheid en manieren om hiermee om te gaan
Opname en social media
Om deze bijzondere momenten met onze klanten te delen zullen deze ontmoetingen worden opgenomen. De video's worden vervolgens geplaatst op onze social media kanalen, zoals: Tiktok, Facebook, Instagram, X en uiteraard de Simyo-community.
We hopen hiermee inspirerende verhalen en waardevolle inzichten te delen die ook andere klanten kunnen helpen en inspireren. 😊
Hoe geef je je op?
Ben je enthousiast en wil je graag deelnemen aan 'Op de koffie bij...'? Om je op te geven kun je
Wie weet komen we binnenkort bij jou op bezoek voor een kopje koffie en een goed gesprek. ☕️
Groetjes,
Seren