.

[Opgelost]Weergave bundelverbruik Mijn Simyo App

  • 26 May 2015
  • 4 reacties
  • 1169 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
  • Oud-moderator
  • 6296 reacties
Dag allemaal,

Er zijn momenteel issues met betrekking tot de weergave van het verbruik op de Mijn Simyo app:

Het dataverbruik in de app loopt achter op Mijn Simyo en lijkt soms verschillende waardes te laten zien. Dit kan ook gelden voor de bel/sms bundel.
Mijn Simyo klopt wel. De waarschuwingsberichten bij 50% en volledig bundelverbruik kloppen ook en zijn leidend.

[Update 28-05-2015 10.00 uur]
Er is vanmorgen een update gedaan in de software waar de oorzaak lag.
Alle informatie op de app klopt weer
🙂

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

ook klopt het bij mij niet, maar mijn vraag is of dan de sms klopt? dit zou betekenen dat ik in 2 dagen de helft van mijn maandtegoed heb opgemaakt (2 dagen geleden eerste sms gehad dat de helft op was.)... op zich wel veel gebruikt gemaakt, maar lijkt met veel...
@06*************

Kies alvast een andere gebruiksnaam dan kan een moderator aan de slag.
Uit privacyredenen is het goed om geen Naw-gegevens of andere persoonlijke gegevens online te plaatsen.
ik heb ook via twitter al contact, dus ik denk dat het zo wordt opgelost...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Neileor, ik heb je forumnaam aangepast, zodat je privégegevens ook echt privé blijven 😉.

De sms is altijd leidend, zoals Ernst al in zijn berichtje schrijft. Je internet verbruik wordt namelijk via het netwerk geregistreerd, zodat we je direct een berichtje kunnen sturen als je bundel op is. Wel vervelend om te lezen dat je bundel nu op is. Lees hier hoe je er achter komt hoeveel je telefoon heeft verbruikt en waaraan. Heb je daar iets aan? :)

Groetjes, Tiury