Hoi allemaal,
Het is momenteel niet mogelijk om op Mijn Simyo te verlengen met een jaar. Ook wanneer je van een jaarcontract verlengt met nog een jaar komt er een foutmelding.
We zijn er mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dat het morgen (09/07/2015) is opgelost. Via dit topic zullen we jullie op de hoogte houden van verder vorderingen. Excuses voor het ongemak.
Update
08/07/2015 9:38 - Foutmelding op Mijn Simyo bij een jaar verlenging
08/07/2015 16:30 - We verwachten dat het morgen, 09/07/2015 opgelost is
09/07/2015 14:00 - Het lijkt op dit moment opgelost, er zijn geen nieuwe meldingen bekend
10/07/2015 13:00 - Opgelost. Iedereen kan weer via de overstapknop overstappen op Mijn Simyo.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.