Hoi allemaal,
Op 3 februari 2015, tussen 06.30 uur en 9:30 uur vindt er onderhoud plaats aan onze systemen.
Dit heeft onderstaande gevolgen:
- Mijn Simyo werkt niet
- Simyo app werkt niet
Let op!
- Prepaid gebruikers kunnen hierdoor helaas niet opwaarderen
- Simkaarten activeren is niet mogelijk
- Verbruik inzien is niet mogelijk
Alvast onze excuses voor eventueel ongemak.
UPDATE 03/02/15 9.50u: Het onderhoudt aan de systemen is volgens planning afgerond. Mijn Simyo en de Simyo app zijn weer bereikbaar.
Het kan voorkomen dat je op Mijn Simyo>instellingen en simkaart, 'Roaming/international settings' in plaats van 'bellen buitenland & internet op je mobiel-buitenland' ziet staan. Zie afbeelding hieronder. Door de pagina opnieuw te laden staat alles weer als voorheen.
[ATTACH=CONFIG]550[/attach]
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.