.

Nieuwe website Simyo

  • 26 February 2013
  • 0 reacties
  • 1294 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Deze week lanceert Simyo de vernieuwde www.simyo.nl! Meer gebruiksgemak, nieuwe opties en uitgebreid inzicht in je verbruik of betalingen via Mijn Simyo.

1. Waarom een nieuwe website?

De laatste keer dat we een nieuwe website kregen was in 2008. Inmiddels zijn we allang geen prepaid provider meer. We bieden nu ook abonnement aan waardoor het aantal klanten is gestegen. De oude website was daar niet op berekend. Dus tijd voor een nieuw jasje.

2. Wat verandert er allemaal op de nieuwe website?

Onze website is vernieuwd maar alle functionaliteiten en instellingen zijn ongewijzigd. Alle informatie kun je nog steeds vinden op Mijn Simyo maar soms op een andere plek dan je gewend bent. Je gegevens, instellingen, abonnement, bundel(s) of beltegoed zijn ongewijzigd.

Op de nieuwe Mijn Simyo:

• Je gegevens vind je nu onder tabblad ‘Mijn gegevens’
• Je instellingen vind je nu onder ‘Mijn instellingen & simkaart’
• Wijzigingen en simkaart gerelateerde zaken vind je ook onder ‘Mijn instellingen & simkaart’
• Je bundels of beltegoed vind je op de overzichtspagina

Voor je verbruik, facturen en SMS’en vanaf de website zijn nog steeds aparte tabbladen.

3. Is er iets gewijzigd aan mijn abonnement of instellingen?

Nee, je gegevens, instellingen, abonnement, bundel(s) of beltegoed zijn ongewijzigd.


Meer informatie over 'Mijn Simyo' kun je vinden op de pagina Ontdek Mijn Simyo

Informatie voor prepaid klanten kun je hier vinden.

Informatie voor sim only abonnementen kun je hier vinden.


Feedback website

We zijn benieuwd naar wat jullie van de nieuwe website vinden. Daarom hebben we een speciaal topic aangemaakt waar jullie je men ing kunnen geven. Mochten jullie punten ter verbetering tegen komen, laat het ons dan in dit topic weten.

Groetjes,

Alex

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.