.

Nieuwe databundels en andere nieuwtjes

  • 3 December 2014
  • 16 reacties
  • 1508 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
  • Oud-moderator
  • 6296 reacties
Hallo allemaal,

Vandaag is er mooi nieuws! We passen een heleboel prijzen aan en we introduceren twee nieuwe bundels:
2000 MB en 4000 MB.
De prijzen hiervan zijn respectievelijk €15 en €25, voor flexibiliteit (maandelijks opzegbaar) betaal je €1 meer.

Dit houdt ook in dat er geen 1500 en 2500 bundel meer gekozen kunnen worden. Heb je deze bundels, dan verandert er niets zolang je niets wijzigt.

De belbundels 500 min/sms en XXL zijn in prijs verlaagd! Deze kosten nu €11 en €15 en voor flexibiliteit betaal je ook hier voor €1 meer.

Overigens is voor álle bundels het verschil tussen voordelig en flexibel €1 geworden. Dit vonden we wél zo overzichtelijk ;)


Er is ook 1 uitzondering: de 200 MB bundel kost vanaf vandaag altijd €6, voor een jaar én voor flexibel.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

16 reacties

Goed nieuws voor de grootverbruiker. Hierbij zijdelings ook mijn complimenten voor het belonen van klanten als zij verlengen, door middel van korting op sommige belbundels (waar ik onlangs gebruik van heb gemaakt). Hoewel beperkt, is dat iets wat ik al jaren heb gemist bij telefoonproviders: het echt belonen van loyaliteit ipv de zelfde aanbiedingen krijgen als nieuwe klanten.

Toch is het niet alleen goed nieuws. Zo is de 200 MB bundel opeens gewijzigd, en vedringt Simyo (na eerder de 100 min bundel te hebben verhoogd) de kleine telefoongebruiker door relatief hoge prijzen te vragen voor kleine bundels, om zo de klant te stimuleren die extra euro uit te geven aan een hogere bundel. Dat vind ik erg jammer want ik ging er van uit dat ik bij mijn verlenging nog steeds 5 euro per maand zou betalen voor de 200 MB - dat kan nu niet meer als ik een hogere bundel wil proberen.
Gefeliciteerd met de nieuwe bundels, maar........ eigenlijk zie ik helemaal geen verbetering. Voor 100 belminuten en 1000 mb (maandelijks opzegbaar) ben ik nu €13 kwijt. Met de nieuwe bundels wordt dat € 16 euro. Dus beter en goedkoper wordt het niet, of zie ik iets over het hoofd?
Gelukkig ga ik niet overstappen dus blijf ik hetzelfde betalen.
Voor mij geldt dat als ik een nieuwe bundel neem ik een euro per maand meer kwijt ben aan 100 minuten dan nu....
Het voordeel geldt dus niet voor de kleine verbruiker, die is duurder uit. Als je de bundel niet wijzigt dan veranderd er toch ook niets aan de prijs gedurende de resterende tijd van je abonnement?
Badge
Ik vind het helemaal geen tarief verlagingen! ik ben 1 euro meer kwijt voor mijn 200 belminuten en 1 euro meer voor mijn 500 Mb als ik maandelijks wil kunnen blijven wisselen als ik het goed begrijp. Voor mij is het dan eigenlijk 24 euro per jaar duurder geworden. Of is het zo dat ik, als ik niets doe, mijn oude tarief behoud, d.w.z. kan maandelijks blijven wisselen van minuten en Mb? Of kan ik dat maar 1 x en verspeel daarna mijn oude rechten? Ik vind het niet zo duidelijk..... Graag uw reactie en antwoorden.
Mijn huidige bundel 100 minuten en 200 mb wordt dus 2 euro duurder per maand!! Niets aan de hand zullen jullie zeggen want je hoeft niets te veranderen. Maar de reden waarom ik bij symio zit is omdat ik per maand mijn bundel kan wijzigen. Dus als ik nu mijn bundel wil wijzigen en vervolgens weer terug wil ga ik dus 2 eur per maand meer betalen? Indien dit zo werkt helaas toch maar opzoek naar andere provider?
Badge
Typisch een verschijnsel van deze tijd, iets wat voor veel klanten een prijsverhoging inhoudt "mooi nieuws" noemen.
Als ik nu iets aan mijn bundel verander betaal ik 20% meer.
Is dat nou mooi nieuws?:mad: Nee, dat zijn KPN streken.
Jammer dat de voorlichting over de bundelwijzigingen niet eerlijk is. Er worden geen expliciete verhogingen gemeld, terwijl die er toch echt wel zijn. Dit verzwijgen in de voorlichtende berichten valt me erg tegen. Ik had altijd het beeld van een transparante Simyo. Dit is echt teleurstellend.
Ik ben niet Blij, bundel 200 mb opeens duurder, waarom geen tijd gegeven een (oude) bundel te kiezen ?
Ik. Neem aan dat door deze wijziging het abonnement kan worden opgezegd?
Badge
Mijn abonnement is vandaag ingegaan voor 5 euro per 200 mb neem aan dat dit een jaar geldig blijft en niet opeens 6 euro is geworden .
Want dan vind ik dit niet kloppen. Het moet juist voor de kleinverbruiker ook leuk blijven is mijn mening.
Badge
Heyyy, simyo, goede bundels voor klanten die meer willen internetten en bellen gaan we wat goedkoper doen.

Enige opmerking die ik heb is, dat ik het gat tussen 500 en 1000 mb te groot vind. Ik hoor geregeld klanten om mij heen die graag een internet bundel van 750mb hadden gehad. Misschien een idéé?

Tevens heb ik nog de hoop dat simyo nog eens alleen data bundels gaat verkopen zonder bellen.
Ik gebruik dat dan vooral als alarmsystemen installateur om systemen door te melden op GPRS
Dat is nu erg beperkt met alleen kpn en Vodafone.
Gezien KPN op 1 januari stopt met DigiAcces.
Had dit voor simyo mooi moment geweest om in dat gat te springen en het duizenden klanten had kunnen opleveren.

Greetz Leo
Vandaag heb ik mijn belbundel en internetbundel aangepast naar 100 min/sms en 1000 mb per januari 2015. In de bevestigingsmail wordt echter alleen gesproken over de wijziging naar 100 min/sms. Er staat niets vermeld over internet. Is er iets misgegaan bij mijn aanvraag? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Reputatie 4
Badge +8
Wat leuk!!! Ik ga 2 euro per maand minder betalen per 1/1/2015
Super Simyo!

[img]http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/b020.gif[/img]
Reputatie 1
Badge
"Wanneer je niets doet, blijft alles bij het oude ...", zegt Simyo. Ik heb 100 belminuten en 200MB voor 8 euro; dat is voor mij genoeg. Echter, wanneer ik eens een keer een maand mijn abonnement wil aanpassen en nadien (b.v. een paar maanden later) weer naar mijn "oude" abonnement terug wil, zal dat echt niet lukken. Dat tarief bestaat immers niet meer! Nu lijkt die verhoging van 1 euro voor 200 MB niet veel, maar vermenigvuldig die ene euro eens een keertje met het aantal abonnees dat voor dat tarief heeft gekozen! Nee, we moeten de kleine lettertjes goed blijven lezen. Ook/zelfs bij Simyo!
Reputatie 4
Badge +8
Tja zo gaat dat heden ten dage! Soms zit het mee en soms shit het tegen! M
Nog niets van jullie gehoord dus nog maar eens de vraag met een kleine aanvulling. Het door jullie meegestuurde contract is het oude contract. Dat klopt dus niet.

Vandaag heb ik mijn belbundel en internetbundel aangepast naar 100 min/sms en 1000 mb per januari 2015. In de bevestigingsmail wordt echter alleen gesproken over de wijziging naar 100 min/sms. Er staat niets vermeld over internet. Is er iets misgegaan bij mijn aanvraag? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Reputatie 4
Badge +10
Beste allemaal,

Op het moment dat je niks veranderd, zal er ook geen verandering voor je komen. Je bepaalt zelf of je gebruik wilt maken van de nieuwe bundels en de nieuwe prijzen. De nieuwe bundels en de nieuwe prijzen zijn gekomen, omdat wij geloven op deze manier een bredere aanbod te kunnen aanbieden.