Beste Simyo klanten.
Per 4 april 2016 zijn we met nieuwe bundels gekomen voor bellers die al 9 maanden Sim Only klant zijn en die nog een jaar bij Simyo willen blijven. De bundels zijn voordelig en je krijgt gratis extra MB's, zo heb je altijd genoeg MB's in je bundel.
Alle informatie over de nieuwe bundels vind je op deze pagina. En onder dit topic staat een overzicht van de bijbehorende FAQ.
Heb je vragen of tips, laat het ons weten!
Groetjes,
Sean
Bladzijde 2 / 4
@Angela, bedankt! Ik wacht even af, tot het aanbod in Mijn Simyo verschijnt.:)
Hoi ik heb een vraag. Ik kan nu overstappen naar het voordelig tarief met de gratis mb's maar als il een nieuwe bundel aanklik, zie ik niet de prijzen staan van dat voordelige tarief en ook niet van de gratis mb's . Zodoende blijft de prijs hetzelfde wat ik al had maar een mindere bel/sms bundel! Ik heb het dus nog niet aangepast maar zou dat wel willen met die gratis mb's
Hoi Arnold. en M. vd Knaap,
@Arnold. Graag gedaan namens Angela. Bundelwijzigingen gaan pas de volgende maand in, dus op 22 april ben je ruim op tijd :D
@M. vd Knaag, wat leuk dat je wil verlengen! De nieuwe bundels zouden ook voor jou beschikbaar moeten zijn. Zou je mij een printscreen van de Mijn Simyo (Bundels aanpassen) pagina kunnen sturen?
Dan kijk ik wat er fout gaat.
Groetjes,
Sean
@Arnold. Graag gedaan namens Angela. Bundelwijzigingen gaan pas de volgende maand in, dus op 22 april ben je ruim op tijd :D
@M. vd Knaag, wat leuk dat je wil verlengen! De nieuwe bundels zouden ook voor jou beschikbaar moeten zijn. Zou je mij een printscreen van de Mijn Simyo (Bundels aanpassen) pagina kunnen sturen?
Dan kijk ik wat er fout gaat.
Groetjes,
Sean
We hebben iets leuks voor je! Speciaal voor trouwe Simyo bellers en dus ook voor jouw aansluiting met telefoonnummer 06......... hebben we nieuwe bundels. Hiermee bel en internet je een stuk voordeliger. Of je kunt kiezen voor grotere bundels tegen dezelfde prijs.
ik kan met geen mogelijkheid verlengen
Sorry ik zie het al komt goed.
ik kan met geen mogelijkheid verlengen
Sorry ik zie het al komt goed.
Hoi Deurstijl,
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat het verlengen niet meteen lukte.
Gelukkig heb je de optie inmiddels gevonden :D
Heb je nog andere vragen?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat het verlengen niet meteen lukte.
Gelukkig heb je de optie inmiddels gevonden :D
Heb je nog andere vragen?
Groetjes,
Sean
Hallo ik kreeg van de week een email met deze actie, in ons gezin hebben we 3 sim only abbo's en ik heb alvast gekeken op internet hoe of wat.
Het kon bij alledrie de contracten maar dacht dat doe ik in het weekend wel dan heb ik tijd om het te verlengen en nu lukt het niet?
Er staat dat het contract verlopen is?
Je gaat me niet vertellen dat het nu niet meer kan he?
Graag een reactie
Het kon bij alledrie de contracten maar dacht dat doe ik in het weekend wel dan heb ik tijd om het te verlengen en nu lukt het niet?
Er staat dat het contract verlopen is?
Je gaat me niet vertellen dat het nu niet meer kan he?
Graag een reactie
Hoi Ajaxwil,
Goed dat je dit komt vragen!
Je hoeft je geen zorgen te maken! Je kunt nog steeds kiezen voor de optie 'Jaar - verlengd'. Het is wel apart dat je deze melding ineens krijgt. Kun je het eens proberen via een andere browser? Google chrome werkt het best met onze website. Laat je weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Goed dat je dit komt vragen!
Je hoeft je geen zorgen te maken! Je kunt nog steeds kiezen voor de optie 'Jaar - verlengd'. Het is wel apart dat je deze melding ineens krijgt. Kun je het eens proberen via een andere browser? Google chrome werkt het best met onze website. Laat je weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Hallo het is gelukt, je moet even openen in nieuw tabblad en dan inderdaad op jaar verlengd klikken.
Hoi Angela27,
Welkom op het Simyo forum.
Wat fijn dat het gelukt is met verlengen!
Top dat je ons nog even op de hoogte hebt gesteld :D
Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat fijn dat het gelukt is met verlengen!
Top dat je ons nog even op de hoogte hebt gesteld :D
Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?
Groetjes,
Sean
Ik had gisteren de aanbieding ook in MijnSimyo staan. Direct een leuke bundel uitgezocht. (Kan ik ook eens 4G gaan uitproberen, zonder dat mijn databundel snel leeg is). Mooie actie!
We hebben hier ook nog een aantal Simyo prepaid gebruikers in het gezin. Komt er binnenkort ook nog een leuke actie om van prepaid over te stappen naar een sim-only abonnement? Daarvoor houd ik mij dan aanbevolen.
We hebben hier ook nog een aantal Simyo prepaid gebruikers in het gezin. Komt er binnenkort ook nog een leuke actie om van prepaid over te stappen naar een sim-only abonnement? Daarvoor houd ik mij dan aanbevolen.
Hoi Arnold,
Je hebt straks lekker veel MB's inderdaad, mooi om 4G uit te proberen!! :D
Voor zover ik weet komen er geen acties aan als het gaat om de overstap van Prepaid naar Sim Only. Wist je trouwens de er geen aansluitkosten zijn wanneer je die overstap maakt? Ook een soort van actie, vind je niet ;)
Groetjes,
Caspar
Je hebt straks lekker veel MB's inderdaad, mooi om 4G uit te proberen!! :D
Voor zover ik weet komen er geen acties aan als het gaat om de overstap van Prepaid naar Sim Only. Wist je trouwens de er geen aansluitkosten zijn wanneer je die overstap maakt? Ook een soort van actie, vind je niet ;)
Groetjes,
Caspar
Ik bel niet zo veel en heb al lang mijn jaarcontract uitgezongen. Op mijn simyo zie, dat, indien ik niets doe, ik in plaats van EUR10.- EUR 12.- moet gaan betalen. Indien ik verleng dan krijg ik extra databundel en gaat de prijs omhoog naar EUR11.
Zie ik dat goed? Nu heb ik 100min bellen en 500MB data
Zie ik dat goed? Nu heb ik 100min bellen en 500MB data
Hoi HansA,
Het kan voorkomen dat niet voor elke klant de wijzigingen gunstig zijn. Vooral klanten met hele oude bundels zijn in sommige gevallen niet voordeliger uit.
Allereerst is het goed om te vermelden dat je niet meer gaat betalen als je contract verloopt. Dit blijft gewoon hetzelfde als je nu betaalt. Pas als je jouw bundels gaat wijzigen, zullen de prijzen eventueel wijzigen. Kies jij voor een verlenging van 1 jaar? Dan betaal je voor 100minuten en 500MB + 500Mb gratis €10 in totaal 🙂 Dit is dus hetzelfde wat je nu betaalt, maar voor meer! Je verlengt je contract in dat geval wel met 1 jaar.
Maakt mijn uitleg het wat duidelijker voor je?
Groetjes,
Angela
Het kan voorkomen dat niet voor elke klant de wijzigingen gunstig zijn. Vooral klanten met hele oude bundels zijn in sommige gevallen niet voordeliger uit.
Allereerst is het goed om te vermelden dat je niet meer gaat betalen als je contract verloopt. Dit blijft gewoon hetzelfde als je nu betaalt. Pas als je jouw bundels gaat wijzigen, zullen de prijzen eventueel wijzigen. Kies jij voor een verlenging van 1 jaar? Dan betaal je voor 100minuten en 500MB + 500Mb gratis €10 in totaal 🙂 Dit is dus hetzelfde wat je nu betaalt, maar voor meer! Je verlengt je contract in dat geval wel met 1 jaar.
Maakt mijn uitleg het wat duidelijker voor je?
Groetjes,
Angela
Gisteren kwam ik nog op €11.- uit, en vandaag op €10.- met extra databundel. Dus ik heb weer voor een jaar bijgetekend.
Hoi HansA,
Wat vreemd dat je in eerste instantie op een ander bedrag uit bent gekomen! Misschien had je de knop 'jaar verlengd' nog niet ingedrukt. Als je binnen jouw vorige tarief wilde wijzigen, was je inderdaad duurder uit geweest. Goed om te zien dat je nu alsnog voor een verlenging hebt gekozen van je bundels 🙂 Veel plezier hiervan!
Groetjes,
Angela
Wat vreemd dat je in eerste instantie op een ander bedrag uit bent gekomen! Misschien had je de knop 'jaar verlengd' nog niet ingedrukt. Als je binnen jouw vorige tarief wilde wijzigen, was je inderdaad duurder uit geweest. Goed om te zien dat je nu alsnog voor een verlenging hebt gekozen van je bundels 🙂 Veel plezier hiervan!
Groetjes,
Angela
Het is mij niet helemaal duidelijk of het tarief dat je betaalt als je je bundel een jaar verlengt blijft zoals het is nadat het jaar is verlopen of dat het na het jaar weer naar het 'normale' tarief terug gaat
Hoi MarloesJ,
Welkom op het Simyo forum!
Wat jammer dat de voorwaarden van het verlengingsaanbod nog niet helemaal duidelijk zijn.
Als jij met een jaar verlengt, betaal je de nieuwe bundelprijs zolang je gebruik maakt van de door jouw gekozen bundels. Deze prijs geldt ook na een jaar, tenzij je zelf besluit je bundels aan te passen.
Heb ik dit zo duidelijk aan je uitgelegd?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum!
Wat jammer dat de voorwaarden van het verlengingsaanbod nog niet helemaal duidelijk zijn.
Als jij met een jaar verlengt, betaal je de nieuwe bundelprijs zolang je gebruik maakt van de door jouw gekozen bundels. Deze prijs geldt ook na een jaar, tenzij je zelf besluit je bundels aan te passen.
Heb ik dit zo duidelijk aan je uitgelegd?
Groetjes,
Sean
Ja bedankt!
Zojuist wilde ik gebruik maken van de optie 1 jaar verlenging.
Echter ik krijg de melding "Je Internet bundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je jouw bundels weer aanpassen". Terwijl ik nog geen enkele aanpassing heb gedaan deze maand.
Doe ik iets verkeerd?
Echter ik krijg de melding "Je Internet bundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je jouw bundels weer aanpassen". Terwijl ik nog geen enkele aanpassing heb gedaan deze maand.
Doe ik iets verkeerd?
Echter ik krijg de melding "Je Internet bundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je jouw bundels weer aanpassen". Terwijl ik nog geen enkele aanpassing heb gedaan deze maand.
Doe ik iets verkeerd?
Volgens mij heb ik iets te snel een reactie geplaatst op het forum. Ik kreeg zojuist een mail van simyo dat mijn 1000mb databundel afgeschaft was. Ik logde vervolgens weer in op mijn simyo, en toen kon ik de bundels wel gewoon aanpassen aanpassen. Ik denk dat ik de volgende keer iets meer geduld moet hebben 🙂
Hoi MarloesJ & Jgeurts,
@MarloesJ, super! Fijn dat Sean het helemaal duidelijk heeft kunnen maken 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan zien we deze graag tegemoet.
@Jgeurts, in dit geval kan het zijn dat je 2x snel op de knop hebt gedrukt zonder dat je dit bewust door hebt gehad. De 1e keer is de wijziging doorgevoerd en de 2e keer kreeg je direct deze melding. In het systeem zie ik dat de wijziging gepland staat 🙂 Dit is dus helemaal goed gegaan. Als er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
@MarloesJ, super! Fijn dat Sean het helemaal duidelijk heeft kunnen maken 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan zien we deze graag tegemoet.
@Jgeurts, in dit geval kan het zijn dat je 2x snel op de knop hebt gedrukt zonder dat je dit bewust door hebt gehad. De 1e keer is de wijziging doorgevoerd en de 2e keer kreeg je direct deze melding. In het systeem zie ik dat de wijziging gepland staat 🙂 Dit is dus helemaal goed gegaan. Als er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
Beste Simyo Klantenteam,
ik kom ook in de aanmerking voor deze mooie actie maar ik heb nog een vraagje:
Mijn werksituatie verandert in Augustus en daardoor wil ik graag mjin bundel in Augustus aanpassen. Kunnen jullie al zeggen hoe lang deze actie geldig is?
Met vriendelijke groeten
ik kom ook in de aanmerking voor deze mooie actie maar ik heb nog een vraagje:
Mijn werksituatie verandert in Augustus en daardoor wil ik graag mjin bundel in Augustus aanpassen. Kunnen jullie al zeggen hoe lang deze actie geldig is?
Met vriendelijke groeten
Hoi Gummybaerchen,
Welkom op het Simyo forum.
Wat leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen. Hoe lang deze actie geldig is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar in augustus kun je nog kiezen voor deze bundels :D
Je kunt ook nadat je hebt verlengd, je bundels aanpassen. Ook dan krijg je de gratis MB's die bij de gekozen bundel horen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen. Hoe lang deze actie geldig is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar in augustus kun je nog kiezen voor deze bundels :D
Je kunt ook nadat je hebt verlengd, je bundels aanpassen. Ook dan krijg je de gratis MB's die bij de gekozen bundel horen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Als ik mijn verlengde bundel wijzig, schuift de einddarum van mijn contract dan weer op?
Met andere woorden: begint het jaar dan opnieuw te lopen?
Met andere woorden: begint het jaar dan opnieuw te lopen?
Hoi Wimj12,
Goed dat je dit komt vragen!
Je kunt je contract bij Simyo maar 1 keer verlengen. Heb je dit dus al een keer gedaan? Dan kun je jouw bundels binnen je verlenging vrij wijzigen, zonder dat je einddatum hierdoor aangepast wordt.
Ik zie op dit moment dat je gebruik maakt van een Prepaid simkaart. Kan het kloppen dat je nog een ander nummer bij ons hebt waarop je een Sim Only abonnement hebt? In dat geval ontvang ik dit nummer graag via een privébericht. Op die manier kan ik voor je nagaan of bovenstaand voor jou geldt :)
Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie komt direct in beeld.
Groetjes,
Angela
Goed dat je dit komt vragen!
Je kunt je contract bij Simyo maar 1 keer verlengen. Heb je dit dus al een keer gedaan? Dan kun je jouw bundels binnen je verlenging vrij wijzigen, zonder dat je einddatum hierdoor aangepast wordt.
Ik zie op dit moment dat je gebruik maakt van een Prepaid simkaart. Kan het kloppen dat je nog een ander nummer bij ons hebt waarop je een Sim Only abonnement hebt? In dat geval ontvang ik dit nummer graag via een privébericht. Op die manier kan ik voor je nagaan of bovenstaand voor jou geldt :)
Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie komt direct in beeld.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.