Skip to main content

.

Als je een Simyo sim only abonnement hebt, kun je vanaf nu ook pingen, e-mailen en surfen op je BlackBerry met de BlackBerry bundel! Je kunt gebruik maken van het BlackBerry introductie aanbod waar je de eerste zes maanden € 12,50 per maand betaalt inclusief 1 GB internetverbruik. Daarna betaal je € 17,50 per maand.

Wat vind jij? Is de BlackBerry bundel voor jou interessant of zie je liever andere nieuwe diensten bij Simyo?
Als je een Simyo sim only abonnement hebt, kun je vanaf nu ook pingen, e-mailen en surfen op je BlackBerry met de BlackBerry bundel! Je kunt gebruik maken van het BlackBerry introductie aanbod waar je de eerste zes maanden € 12,50 per maand betaalt inclusief 1 GB internetverbruik. Daarna betaal je € 17,50 per maand.

Wat vind jij? Is de BlackBerry bundel voor jou interessant of zie je liever andere nieuwe diensten bij Simyo?

Ik zit er aan te denken om een blackberry abbo te nemen, mar hoe lang zit je aan dit abbo vast dan? Want het eerste jaar is 12,50 daarna meer, dus minimaal een jaar.....

Het kan dus interessant zijn 🙂 als de voorwaarden oke zijn ..
Beste fritsnewfj,

De abonnementen zijn bij ons altijd maandelijks opzegbaar. U zit dus niet een jaar vast aan het abonnement.

Groetjes,

Arie
Ik wil voor onze zoon, een blackberry prepaid, waar kan je dat verkrijgen dan, want ze schijnen er te zijn, een abbo vindt ik persoonlijk helemaal niets voor een 12jarige. Hij heeft nu een simyoprepaidkaart en dat werkt perfect alleen die schijnt niet in de bijna aangeschafte bb te passen.
Welkom op het forum Talina,

We bieden geen Blackberry bundels aan i.c.m. Simyo prepaid aansluitingen. Je kunt bij Simyo alleen een Blackberry bundel toevoegen als je een Simyo abonnement hebt.

Groetjes,

Alex
Hallo,

ik heb sindskort een BB abonnement.

Echter is het sinds een paar dagen zo dat zodra ik de deur uitga ik niet meer op facebook/whats app kan...

ligt dit aan de verbinding?

Als ik mijn batterij eruit haal en er weer in doe (thuis) dan doe deze het weer...

Ik hoor graag hoe ik het kan oplossen.

Mvg Mariska
Hoi Mariska2907,

Ik heb je een aansluiting een reset gegeven. Je dient je toestel uit te zetten en de batterij te verwijderen.

Na 15 minuten dien je de batterij terug te plaatsen daarna kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten als je aansluiting werkt.

Reageer