.

Landelijke storing Mobiel Internet

  • 18 June 2012
  • 11 reacties
  • 1487 Bekeken

Badge +2
  • Oud-moderator
  • 1369 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Momenteel ondervinden alle gebruikers van het KPN netwerk landelijk problemen met mobiel internet. Er wordt met de grootste prioriteit aan gewerkt om het zo snel mogelijk op te lossen. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit in de loop van de avond zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

11 reacties

Badge
Beste Simyo gebruikers,

Momenteel ondervinden alle gebruikers van het KPN netwerk landelijk problemen met mobiel internet. Er wordt met de grootste prioriteit aan gewerkt om het zo snel mogelijk op te lossen. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit in de loop van de avond zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.


ey ik kan al 2 dagen lang niet bellen en smsen hoe zit dat?
Vandaag ging mijn contract in. Helaas op de eerste dag al geen internet... En nog steeds niet. Wanneer komt er weer een update van hoelang herstelwerkzaamheden gaan duren? Bij KPN is geen enkel probleem... Is dit het kenmerk van een zogenaamde budget-provider?
Reputatie 5
Badge +10
ey ik kan al 2 dagen lang niet bellen en smsen hoe zit dat?

Hoi Jelle,

Wat voor melding zie of hoor je wanneer je probeert te bellen of te sms-en? Met die informatie kunnen we je gerichter helpen.

Vandaag ging mijn contract in. Helaas op de eerste dag al geen internet... En nog steeds niet. Wanneer komt er weer een update van hoelang herstelwerkzaamheden gaan duren? Bij KPN is geen enkel probleem... Is dit het kenmerk van een zogenaamde budget-provider?

Welkom op het forum Patrick,

De data problemen zijn dezelfde dag nog opgelost. Alles zou weer naar behoren moeten werken. Als het nog niet werkt, raad ik je aan het toestel uit/aan te zetten. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Ook ik heb een probleem met mijn netwerk, zowel voor internet als mobiel. Sinds vrijdag komen niet al mijn sms'jes meer aan bij de ontvanger en sinds vandaag kan ik niet bellen of gebeld worden. De telefoon gaat helemaal niet over, en als iemand mij probeert te bellen krijgen ze het bericht dat het nummer niet bereikbaar is. Ook kan ik geen verbinding meer maken met het internet!

Welkom op het forum Patrick,

De data problemen zijn dezelfde dag nog opgelost. Alles zou weer naar behoren moeten werken. Als het nog niet werkt, raad ik je aan het toestel uit/aan te zetten. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Gisteren heb ik met Simyo contact gehad en de telefonische helpdesk medewerker wist mij idd ook al te vertellen dat het probleem verholpen was. Op het forum was deze storingsmelding nog niet ingetrokken. Nu dus wel.

Het probleem met mijn verbinding was dat mijn toestel opnieuw (handmatig) geconfigureerd moest worden. Daarvan heb ik een instructie toegemaild gekregen en na aanpassing was het probleem verholpen.

Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het probleem is verholpen. En bedankt voor de toelichting.

Groetjes,

Alex
Dochter kan nog steeds niet gebeld worden, niet smsen, niet zelf bellen en smsjes ontvangen. Heb een dagbundel 'voor nood' aangeschaft want ze is vandaag alleen op pad, maar ook dat werkt niet.
Nog steeds landelijke storing, dat duurt erg lang dan...

Graag hoor ik wat ik kan doen en of de dagbundel twv E1 gecompenseerd kan worden ...?
Dochter kan nog steeds niet gebeld worden, niet smsen, niet zelf bellen en smsjes ontvangen. Heb een dagbundel 'voor nood' aangeschaft want ze is vandaag alleen op pad, maar ook dat werkt niet.
Nog steeds landelijke storing, dat duurt erg lang dan...

Graag hoor ik wat ik kan doen en of de dagbundel twv E1 gecompenseerd kan worden ...?


Ligt dit echt aan het netwerk en niet aan de telefoon? Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar sinds ik mijn telefoon gereset heb werkt alles weer prima! Al geprobeerd?

Resetten doe je door de accu uit de telefoon te halen terwijl deze aanstaat, dus niet eerst uitzetten want dan wordt er niets gereset. Al je data blijven op deze manier wel gewoon behouden. Succes, ik hoop dat dit werkt!
Bedankt voor je reactie, geprobeerd, accu eruit en opnieuw opstarten, doch nog steeds niks. Ze kan niet bellen en smsen, en als ik haar nummer bel krijg ik de 'bezet'-toon.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum chocoladevla,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels weer gebruik kunnen maken van de aansluiting. Je vraag is via Twitter al behandeld.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ligt dit echt aan het netwerk en niet aan de telefoon? Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar sinds ik mijn telefoon gereset heb werkt alles weer prima! Al geprobeerd?

Resetten doe je door de accu uit de telefoon te halen terwijl deze aanstaat, dus niet eerst uitzetten want dan wordt er niets gereset. Al je data blijven op deze manier wel gewoon behouden. Succes, ik hoop dat dit werkt!


Het kan te maken hebben met het netwerk, maar ook met de telefoon. We kunnen dit enkel achterhalen door een postcode check te doen. We kunnen dan zien of er een probleem was met de zendmast.

Groetjes,

Alex