Hallo mensen bij het Simyo forum. Ik heb vandaag geprobeerd om mijn internet maandbundel te activeren zoals ik altijd doe. Nu krijg ik echter de mededeling:" Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is.".
Heeft dit te maken met een storing of is er iets gewijzigd in mijn prepay abbonnement
Alvast bedankt voor uw reactie
Anthony
Bladzijde 2 / 2
[QUOTE=Natascha;12668]Hoi iedereen,
Het is mogelijk om de internetbundel handmatig voor jullie toe te voegen aan jullie aansluiting.
Stuur mij een privé bericht met je telefoonnummer en zet er in of een dag of maandbundel moet worden toegevoegd aan de aansluiting.
Ik zal er voor gaan zorgen dat de bundel zal worden toevoegd.[/Q
Het is mogelijk om de internetbundel handmatig voor jullie toe te voegen aan jullie aansluiting.
Stuur mij een privé bericht met je telefoonnummer en zet er in of een dag of maandbundel moet worden toegevoegd aan de aansluiting.
Ik zal er voor gaan zorgen dat de bundel zal worden toevoegd.[/Q
Hoi iedereen,
Iedereen die mij van het weekend een privé bericht heeft verstuurd heeft de bundel naar zijn/haar keuze gekregen.
De storing van het zelf aanvragen van de dag of maandbundel voor het internet kan weer zelf worden aangevraagd via de persoonlijke pagina.
Iedereen die mij van het weekend een privé bericht heeft verstuurd heeft de bundel naar zijn/haar keuze gekregen.
De storing van het zelf aanvragen van de dag of maandbundel voor het internet kan weer zelf worden aangevraagd via de persoonlijke pagina.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.