.

Beantwoord

kan mijn internetbundel niet aanvragen

  • 25 July 2012
  • 28 reacties
  • 2151 Bekeken

Badge +1
Hallo mensen bij het Simyo forum. Ik heb vandaag geprobeerd om mijn internet maandbundel te activeren zoals ik altijd doe. Nu krijg ik echter de mededeling:" Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is.".
Heeft dit te maken met een storing of is er iets gewijzigd in mijn prepay abbonnement

Alvast bedankt voor uw reactie

Anthony
icon

Beste antwoord door Natascha 26 July 2012, 09:40

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

28 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb hetzelfde probleem, en mijn vriendin ook! Mag er van uit gaan dat het een storing is!
Zelfde probleem hier.

Simyo: zsm oplossen aub!
Badge +6
Hallo mensen bij het Simyo forum. Ik heb vandaag geprobeerd om mijn internet maandbundel te activeren zoals ik altijd doe. Nu krijg ik echter de mededeling:" Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is.".
Heeft dit te maken met een storing of is er iets gewijzigd in mijn prepaid abonnement.
Alvast bedankt voor uw reactie
Anthony


Beste Anthony,

Welkom op het forum!
De melding die je krijgt is een storing. De technische afdeling is bezig om dit op te lossen.
Ik kan alleen niet zeggen wanneer de storing is verholpen.

Ik heb hetzelfde probleem, en mijn vriendin ook! Mag er van uit gaan dat het een storing is!

Beste Jackbreedveld,

Welkom op het forum!

De melding die je krijgt is een storing. De technische afdeling is bezig om dit op te lossen.
Ik kan alleen niet zeggen wanneer de storing is verholpen.

Zelfde probleem hier.

Simyo: zsm oplossen aub!


Beste Tp6300,

De melding die je krijgt is een storing. De technische afdeling is bezig om dit op te lossen.
Ik kan alleen niet zeggen wanneer de storing is verholpen.

Hoi iedereen,

De internetbundel kan handmatig worden toegevoegd. Je kan mij een privé bericht sturen met je telefoonnummer of contact op nemen met de klantenservice.
Badge +1
Hallo Mensen,

We zijn ondertussen 2 dagen verder en de storing is nog steeds niet verholpen. Nadat ik hier mijn eerste post heb gedaan heb ik ook met klantenservice gebeld. daar werd mij verteld dat ik waarschijnlijk dezelfde dag nog of anders uiterlijk gisterochted gebeld zou worden dat het opgelost was. Tot op heden nog niets mogen vernemen.
Ik begin het nu toch echt wel als een last te ervaren dat mijn mobiele internet niet werkt. en ook dat serviceafdeling beloftes doet die ze niet na kunnen komen.

Hopend op meen snelle afwikkeling

Anthony
Badge +6
Hoi iedereen,

Het is mogelijk om de internetbundel handmatig voor jullie toe te voegen aan jullie aansluiting.
Stuur mij een privé bericht met je telefoonnummer en zet er in of een dag of maandbundel moet worden toegevoegd aan de aansluiting.
Ik zal er voor gaan zorgen dat de bundel zal worden toevoegd.
Badge
Svp sms sturen als het weer werkt. Mijn beltegoed verdwijnt als sneeuw.
Badge +6
Beste Christ,

Zodra het werkt laten wij dit weten via het forum!
Beste,

Het begint nu wel erg vervelend te worden. Ik probeer al een aantal dagen een maandbundel te activeren maar dat lukt steeds maar niet door de huidige storing.

Zou dit berichtje niet gewoon aangezien kunnen worden als zijnde '" MAANDBUNDEL BIJ DEZE GEACTIVEERD"?

Ik durf mijn zoontje zijn mobiel niet terug te geven omdat ik bang ben dat ie het hele tegoed verspilt aan dataverkeer.

Vriendelijke groet,

Sandy.
Badge
ook ik heb al een aantal dagen last van deze storing. heel erg vervelend:-(
Badge +6
ook ik heb al een aantal dagen last van deze storing. heel erg vervelend:-(

De internetbundel kan handmatig worden toegevoegd. Je kan mij een privé bericht sturen met je telefoonnummer of contact op nemen met de klantenservice.
Hallo.

Ik kan helemaal geen internet bundel activeren?
Zijn ze nog steeds met die storing bezig?
Wil weer internet als van huis ben.
Badge
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee! Wat nu?
Badge +6
Hallo.

Ik kan helemaal geen internet bundel activeren?
Zijn ze nog steeds met die storing bezig?
Wil weer internet als van huis ben.


Beste Steen,

Welkom op het forum!
Graag ontvang ik per privé bericht je telefoonnummer en welke internetbundel er toegevoegd moet worden.
Ik zal er voor zorgen dat de bundel handmatig zal worden toegevoegd.

Nou daar zijn we dan mooi klaar mee! Wat nu?

Beste Mverkuyl,

Graag ontvang ik per privé bericht je telefoonnummer en welke internetbundel er toegevoegd moet worden.
Ik zal er voor zorgen dat de bundel handmatig zal worden toegevoegd.
Badge
Tja. Dan moet ik telkens inloggen tegen leuk tarief. Wie betaalt dit?
hetzelde probleem bij mij kan ook niet activeren al vanaf vrijdag 27 juli het is nu 310juli duurt wel erg lang ook de pagiina mijn simyo werkt niet goed

oranje tabs doen het dan weer wel dan weer niet WAARDELOOS

kan beter overstapppen naar T-mobile of Vodafoon
Ik heb hetzelfde probleem, net mn bundel verlengd maar nu geen internet meer. Het lukt me ook niet deze aan te vragen via de site. Betekent dit dat ik nu de hele maand augustus geen internet abonnement heb? Of kunnen jullie 'm alsnog aanzetten? Ik heb nu namelijk al kosten buiten de bundel... hoop niet dat dat voor de hele maand blijft...
Hallo,
Mijn internet abbo is vanaf gistere afgelopen ( jaar abbo)
Ik zou deze graag weer verlengen maar ik zie dat dit op dit moment niet lukt.
Zeer vervelend want ik gebruik intenet toch best veel op een dag.

Wat kan ik hier het beste mee doen en komt hier iets van een compensatie?
Ohjah, ik wilde hiervoor de klantenservice bellen, maar de site werk niet goed, waardoor ik geen telefoon nummer te zien krijg...

Groet,
Mariska
Badge
Ik heb er ook al last van.
Stuur wel even een PB.
Badge +2
Beste gebruikers van het forum,

Heb je de afgelopen maand je bel- of internet bundel(s) gewijzigd, dan worden de nieuwe bundels vandaag mogelijk niet getoond via Mijn Simyo en kan het zijn dat je een mail hebt gekregen dat je bundels zijn stopgezet.
We werken aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s). Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
ruim een week verder nog steeds geen internet  helpdesk niet bereikbaar heb automatsch opwaaderen uit gezet ben in een week al 20 euro kwijt
wanneer word dit opgelost

balbaba
Badge +6
ruim een week verder nog steeds geen internet  helpdesk niet bereikbaar heb automatsch opwaaderen uit gezet ben in een week al 20 euro kwijt
wanneer word dit opgelost

balbaba


Beste Balbaba,

Kan je mij in een privé bericht je telefoonnummer sturen zodat ik de internetbundel handmatig kan laten toevoegen.
ruim een week verder nog steeds geen internet  helpdesk niet bereikbaar heb automatsch opwaaderen uit gezet ben in een week al 20 euro kwijt
wanneer word dit opgelost

balbaba


Beste Balbaba,

Kan je mij in een privé bericht je telefoonnummer sturen zodat ik de internetbundel handmatig kan laten toevoegen.




ik wacht af

vr gr balbaba
Ik gebruik prepaid van Simyo. Twee dagen geleden kreeg ik bericht dat mijn interenet maandbundel afliep. Onmiddelijk geprobeerd eenneiuwe te bestellen, maar kreeg de melding:

 "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waar bij deze niet van toepassing is."

- Waarom dit nu ineens? De voorgaande 6 of zo maanden liep het bestellen probleemloos.
- Bij prepaid is er tochgeen sprake van een tariefplan?

Hoort dit bij de storing die er nu kennelijk is?

mvg,
HvO
Badge +6
Ik gebruik prepaid van Simyo. Twee dagen geleden kreeg ik bericht dat mijn interenet maandbundel afliep. Onmiddelijk geprobeerd eenneiuwe te bestellen, maar kreeg de melding:

 "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waar bij deze niet van toepassing is."

- Waarom dit nu ineens? De voorgaande 6 of zo maanden liep het bestellen probleemloos.
- Bij prepaid is er tochgeen sprake van een tariefplan?

Hoort dit bij de storing die er nu kennelijk is?

mvg,
HvO


Beste Hvoosterhout,

Graag ontvang ik een privé bericht met je telefoonnummer en welke bundel er toegevoegd dient te worden.
Ik zal de bundel maandag laten toevoegen.
Beste Natasja,
Dit is vast de domst mogelijke vraag, maar hoe stuur ik je een privé bericht? Via het contactformulier van de klantenservice>
mvg,
Hans v.O.