Ik kan sinds gisteren 4G niet meer gebruiken. Mijn telefoon staat op 3G en wanneer ik internet gebruik of andere apps die internet nodig hebben, staat er ineens H+
Ik heb niet aan de instellingen gezeten. Ik vraag me af of ik iets fout zou hebben gedaan, mijn abonnement verkeerd is ingesteld of dat er bijvoorbeeld een storing is?
Groeten,
Tobias Dekker
Bladzijde 4 / 7
Ik heb het gevoel dat het aan de 800 band ligt. Want ik heb op de meeste plekken ook geen 4g tot ik bij een 1800 mhz paal in de buurt ben en dan heb ik wel 4g. Dus ik denk dat we bij simyo niet kunnen connecten met de 800 mhz
Hierbij sluit ik me ook aan, heb al een aantal dagen geen 4G verbinding meer.
Telefoon: Sony Xperia Z3 compact
Systeem: Android 5.0.2 (Lollipop)
APN is goed ingesteld, overige instellingen swichten en aan/uit zetten heeft geen effect.
Hoor graag wat ik nu het beste kan proberen om het op te lossen!
Telefoon: Sony Xperia Z3 compact
Systeem: Android 5.0.2 (Lollipop)
APN is goed ingesteld, overige instellingen swichten en aan/uit zetten heeft geen effect.
Hoor graag wat ik nu het beste kan proberen om het op te lossen!
Bij mij werkt 4G ook al dagen niet, ook niet na een herstart en controleren van de instellingen.
Telefoon: iPhone 6
Telefoon: iPhone 6
Ik had sinds een dag weer 4G, zojuist even gebeld en daarna valt ie zoals hierboven vermeld weer terug naar 3G.
iPhone 6
IOS 8.3
iPhone 6
IOS 8.3
Zelfde probleem. Al dagen slecht of geen 4G. iPhone 6, laatste OS. Amsterdam
Heb het net even getest door een telefoontje te plegen.....en zie het probleem ook ontstaan. Na ophangen een seconde of wat geen service, dan noch 3G noch 4G en dan alleen 3G. Wat i.i.g. wel goed gaat is dat ik de medewerker van de klantenservice heel snel aan de telefoon kreeg. Dus die test is geslaagd. De jongen wist niet wie 'ie aan de telefoon had en al helemaal niet hoe te reageren, toen ik zei; Goedemorgen met de Leon van het forum, ik doe even een 3G 4G test...:D
Mijn iPhone 6 IOS 8.3 heeft er dus ook last van. Het is een vervelend probleem als je er voor betaalt en niet geleverd krijgt. Maar Simyo werkt er met man en macht aan en het is ook wel iets van onze snelle cultuur. Niets meer kunnen missen.
Miljoenen en miljoenen mensen op deez' soms verrotte aardkloot zijn op de vlucht, leven onder erbarmelijke omstandigheden, verdrinken vanaf gammele bootjes en hebben deze G-spot issue niet omdat 'ie er voor hen eenvoudig niet is. Non issue. Dus laten we het in perspectief zien. :8. Tenminste...dat vind ik. Vrijheid blijheid.
Beste luitjes, dit was de dagafsluiting van frater Frenantius.:D. Fijne dag verder en alvast een gezegende Pinkster.
Mijn iPhone 6 IOS 8.3 heeft er dus ook last van. Het is een vervelend probleem als je er voor betaalt en niet geleverd krijgt. Maar Simyo werkt er met man en macht aan en het is ook wel iets van onze snelle cultuur. Niets meer kunnen missen.
Miljoenen en miljoenen mensen op deez' soms verrotte aardkloot zijn op de vlucht, leven onder erbarmelijke omstandigheden, verdrinken vanaf gammele bootjes en hebben deze G-spot issue niet omdat 'ie er voor hen eenvoudig niet is. Non issue. Dus laten we het in perspectief zien. :8. Tenminste...dat vind ik. Vrijheid blijheid.
Beste luitjes, dit was de dagafsluiting van frater Frenantius.:D. Fijne dag verder en alvast een gezegende Pinkster.
Ook ik heb last van deze storing! alle instelling gecontroleerd zoals hier genoemd. Niks werkt eigenlijk. gebruik een iphone 6 ios 8.3
Bij deze sluit ik mij ook aan in de rij met mensen die problemen hebben met 4G
iPhone 6 Plus
iOS 8.3
iPhone 6 Plus
iOS 8.3
Ook hier al een aantal dagen last van de storing. Geen 4G.
Samsung S4
Android: 5.0.1
Samsung S4
Android: 5.0.1
Hoi allemaal,
Op dit moment is er nog geen oplossing voor de haperende 4G verbinding.
Wij begrijpen dat dit erg vervelend is.
Ik heb daarom ieder van jullie een privébericht gestuurd, met meer informatie over je aansluiting.:)
In de tussentijd zullen we wat testen uit gaan voeren om de oplossing te vinden.
Het kan zijn dat we dan van jullie vragen om je instellingen eens aan te passen of je telefoon nog eens opnieuw te starten.
Ik hoop dat iedereen het geduld nog even kan bewaren en dat we samen de oplossing zullen vinden.
Iedereen alvast heel erg bedankt!
Op dit moment is er nog geen oplossing voor de haperende 4G verbinding.
Wij begrijpen dat dit erg vervelend is.
Ik heb daarom ieder van jullie een privébericht gestuurd, met meer informatie over je aansluiting.:)
In de tussentijd zullen we wat testen uit gaan voeren om de oplossing te vinden.
Het kan zijn dat we dan van jullie vragen om je instellingen eens aan te passen of je telefoon nog eens opnieuw te starten.
Ik hoop dat iedereen het geduld nog even kan bewaren en dat we samen de oplossing zullen vinden.
Iedereen alvast heel erg bedankt!
Beste Simyo,
Ik ben sinds maandag overgegaan van Hi 4G naar Simyo met 4G, het is tot vandaag de dag een drama. Ook de telefoon gesprekken verlopen moeilijk en soms valt de verbinding totaal weg.
Bij Hi heb ik nog nooit 4G of andere problemen gehad, het is in mijn beleving niet acceptabel dat er een dienst geleverd word welke 9 dagen niet goed functioneert!!
Ik snap dat jullie je best doen, maar escaleer of regel het want dit wekt niet veel vertrouwen op deze manier.
Ook ga ik er vanuit dat alle klanten netjes €5 restitutie krijgen voor een dienst die niet geleverd wordt.
Ik hoop dat het voor het einde van de maand opgelost is, zo niet dan wordt ik nood gedwongen om over te stappen aangezien ik afhankelijk ben van mijn mobiel.
Suc6
Ik ben sinds maandag overgegaan van Hi 4G naar Simyo met 4G, het is tot vandaag de dag een drama. Ook de telefoon gesprekken verlopen moeilijk en soms valt de verbinding totaal weg.
Bij Hi heb ik nog nooit 4G of andere problemen gehad, het is in mijn beleving niet acceptabel dat er een dienst geleverd word welke 9 dagen niet goed functioneert!!
Ik snap dat jullie je best doen, maar escaleer of regel het want dit wekt niet veel vertrouwen op deze manier.
Ook ga ik er vanuit dat alle klanten netjes €5 restitutie krijgen voor een dienst die niet geleverd wordt.
Ik hoop dat het voor het einde van de maand opgelost is, zo niet dan wordt ik nood gedwongen om over te stappen aangezien ik afhankelijk ben van mijn mobiel.
Suc6
Update 15:50 uur:
Net zoals de overige klanten met "Flex 4G", sluit ik mij bij de rij aan.
Heb nu doorlopend 3G verbinding, zonder dat hij overschakelt naar het 4G netwerk.
Ik heb wel even op het 4G netwerk gezeten, maar door onverklaarbare reden is hij weer teruggevallen op het 3G netwerk, waar hij nu doorlopend op staat.
De overige klachten, zijn precies hetzelfde als bij de overige klanten in deze topic.
Hoop gauw, op een goede oplossing!
Net zoals de overige klanten met "Flex 4G", sluit ik mij bij de rij aan.
Heb nu doorlopend 3G verbinding, zonder dat hij overschakelt naar het 4G netwerk.
Ik heb wel even op het 4G netwerk gezeten, maar door onverklaarbare reden is hij weer teruggevallen op het 3G netwerk, waar hij nu doorlopend op staat.
De overige klachten, zijn precies hetzelfde als bij de overige klanten in deze topic.
Hoop gauw, op een goede oplossing!
Net zoals de overige klanten met "Flex 4G", sluit ik mij bij de rij aan.
Heb nu doorlopend 3G verbinding, zonder dat hij overschakelt naar het 4G netwerk.
Ik heb wel even op het 4G netwerk gezeten, maar door onverklaarbare reden is hij weer teruggevallen op het 3G netwerk, waar hij nu doorlopend op staat.
De overige klachten, zijn precies hetzelfde als bij de overige klanten in deze topic.
Hoop gauw, op een goede oplossing!
Verklaring kan zijn bereik verlies op 4G, of bellen. Ik weet dat de iPhone dit over 3G doet in ieder geval, dus na een gesprek zal de telefoon op 3G staan en door het "probleem" niet terug schakelen naar 4G 🙂
Mensen,
de wereld vergaat niet omdat er nu problemen zijn met 4g. Lees het stukje eens van de Leon, waar maken we ons eigenlijk druk over. We hebben tijden met 3G prima kunnen internetten etc. en nu is het ineens een probleem?
Simyo is keihard bezig om het probleem op te lossen, dit kost blijkbaar aanzienlijk meer tijd als dat ze zelf verwacht hadden. Het is een relatief vrij nieuwe techniek in Nederland en dit lijkt de eerste echte grote storing te zijn.
Ik, en neem aan ook de andere 4G gebruikers die hier op het forum meedenken hebben als het goed is allemaal een keurige PM gehad. Lees die eens door zou ik zeggen.
Tuurlijk, ik vind het ook vervelend dat iets waarvoor ik betaal even niet werk, maar nogmaals, Simyo heeft dit al keurig opgepakt.
Erik
de wereld vergaat niet omdat er nu problemen zijn met 4g. Lees het stukje eens van de Leon, waar maken we ons eigenlijk druk over. We hebben tijden met 3G prima kunnen internetten etc. en nu is het ineens een probleem?
Simyo is keihard bezig om het probleem op te lossen, dit kost blijkbaar aanzienlijk meer tijd als dat ze zelf verwacht hadden. Het is een relatief vrij nieuwe techniek in Nederland en dit lijkt de eerste echte grote storing te zijn.
Ik, en neem aan ook de andere 4G gebruikers die hier op het forum meedenken hebben als het goed is allemaal een keurige PM gehad. Lees die eens door zou ik zeggen.
Tuurlijk, ik vind het ook vervelend dat iets waarvoor ik betaal even niet werk, maar nogmaals, Simyo heeft dit al keurig opgepakt.
Erik
Ik begrijp dat een en ander wat langer gaat duren, maar inderdaad de wereld vergaat niet zonder 4G :-)
Ik zag nog een verzoek om wat info over toestel en OS: ik gebruik een Microsoft Lumia 640 (4G versie) welke draait op Windows Phone 8.1
Verder heb ik ook nog een Apple iPhone 6 met iOS 8.3, beide toestellen hebben het issue met 4G.
Succes met oplossen!
Ik zag nog een verzoek om wat info over toestel en OS: ik gebruik een Microsoft Lumia 640 (4G versie) welke draait op Windows Phone 8.1
Verder heb ik ook nog een Apple iPhone 6 met iOS 8.3, beide toestellen hebben het issue met 4G.
Succes met oplossen!
Ook ik heb al een tijd last van het 4g probleem.
Ik heb vorige week via twitter contact gezocht met simyo en hun vertelde toen dat er geen actuele storing is.
Na wat google-en kwam ik op dit forum terecht.
dat de wereld niet vergaat zonder 4g is inderdaad waar, maar 4g is heel verslafend ;)
de problemen begonnen eigenlijk bij mij toen ik het bericht kreeg dat simyo binnenkort de maximale snelheid verhoogd
Ik heb vorige week via twitter contact gezocht met simyo en hun vertelde toen dat er geen actuele storing is.
Na wat google-en kwam ik op dit forum terecht.
dat de wereld niet vergaat zonder 4g is inderdaad waar, maar 4g is heel verslafend ;)
de problemen begonnen eigenlijk bij mij toen ik het bericht kreeg dat simyo binnenkort de maximale snelheid verhoogd
Ook ik heb sinds een aantal dagen last van dit probleem.
Telefoon: LG Nexus 5
Android versie: 5.1.1
Telefoon: LG Nexus 5
Android versie: 5.1.1
Ik ervaar dezelfde problemen ik zie op het forum dat simyo er druk mee bezig is. We wachten het af.
Ik ervaar de problemen op mijn iPhone 6 iOS 8. Omgeving alkmaar
Dit zijn mijn instellingen
Ik ervaar de problemen op mijn iPhone 6 iOS 8. Omgeving alkmaar
Dit zijn mijn instellingen
Hallo Simyo,
Hier ook problemen met 4G in Amsterdam, al ongeveer 1,5 week geen 4G ontvangst meer gehad( alleen 3G). Heb alle eerdergenoemde 'oplossingen' geprobeerd. Heeft echter niet geholpen.
Mijn telefoon: iPhone 6 / IOS 8.3
Hoop dat jullie dit spoedig kunnen oplossen.
Gr. Don
Hier ook problemen met 4G in Amsterdam, al ongeveer 1,5 week geen 4G ontvangst meer gehad( alleen 3G). Heb alle eerdergenoemde 'oplossingen' geprobeerd. Heeft echter niet geholpen.
Mijn telefoon: iPhone 6 / IOS 8.3
Hoop dat jullie dit spoedig kunnen oplossen.
Gr. Don
Raar dat mijn Nexus 5 (Android: 5.0.1, locatie: Den Haag) gelijk weer naar 4G overgaat! Zo snel zelfs dat toestel al weer op 4G zit terwijl ik mijn toestel van mijn oor afhaal om op het scherm te kijken!
Instellingen:
APN: KPN4G.nl
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
MCC: 204
MNC: 08
APN-type: default,supl,mms
APN-protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
Drager: Niet opgegeven
MVNO-type: Geen
MVNO-waarde: Niet ingesteld
Voor jullie hoop ik dat het echter snel wordt opgelost! 3G behalen en 4G betalen is net zo goed als de actie: 3 halen, 4 betalen!
@Leon: In het weekend kun je beter testen, dan nemen ze niet op!
Instellingen:
APN: KPN4G.nl
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
MCC: 204
MNC: 08
APN-type: default,supl,mms
APN-protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
Drager: Niet opgegeven
MVNO-type: Geen
MVNO-waarde: Niet ingesteld
Voor jullie hoop ik dat het echter snel wordt opgelost! 3G behalen en 4G betalen is net zo goed als de actie: 3 halen, 4 betalen!
@Leon: In het weekend kun je beter testen, dan nemen ze niet op!
Bij mij ook al enkele dagen geen 4G meer. Alleen nog 3G overal. Heb al instellingen gewijzigt en telefoon herstart, maar tot op heden helpt niks.
Iphone 5s
Iphone 5s
Na 1,5 week lijkt 4G weer iets stabieler te zijn (Amsterdam), maar reizend tussen Amsterdam en Utrecht nog veelvuldig terugvallen naar 3G of een volledig wegvallende dataverbinding.
iPhone 5s
iOS 8.3
iPhone 5s
iOS 8.3
Ook ik heb er last van:
Oppo Find 7
Android 5.1.1 (CM12.1)
Oppo Find 7
Android 5.1.1 (CM12.1)
Ook hier geen 4 g
iPhone 5s iOS 8.3
iPhone 5s iOS 8.3
Ruud, graag ook een bericht over mn aansluiting, heb ook al een week problemen om 4G op te zetten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.