.

Beantwoord

Is er een storing op de grens Gelderland/Brabant.

  • 26 February 2015
  • 16 reacties
  • 585 Bekeken

Is er een storing in Gelderland en Brabant? Ik heb geen bereik.
icon

Beste antwoord door Ruud 27 February 2015, 15:46

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

16 reacties

Heb eigenlijk dezelfde vraag als hierboven. Heb geen bereik, zowel geen 2 als 3g. Ben dus totaal onbereikbaar voor de buitenwereld. Gister in de loop van de avond ook al even last van.

Is er een storing gaande? Woon in dezelfde regio als de persoon hierboven.
Reputatie 3
Badge +9
In Arnhem werkt het prima. Welke potscode in Gld en Brabant?
Is er storing bij jullie want sinds gisteravond kan ik niet meer bellen ... en verwachten een hele belangrijke telefoon vandaag ...
Badge +1
Ook ik kan niet bellen "oproep beëindigd" krijg ik steeds te zien. Internet is er wel en dan niet. Wat is er aan de hand. Ik woon in Nijmegen.
Badge +1
Ah, gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem. Op het 3G netwerk is bellen niet mogelijk ('mobiel netwerk niet beschikbaar' komt er in beeld), maar internet wel. Op het 2G netwerk is bellen wel mogelijk. Dus voor mensen die een telefoontje verwachten: overschakelen op 2G kan helpen.
Postcodegebied waarin dit probleem optreedt: in ieder geval 6543 en 6525.
Badge +1
Inderdaad, ik woon in postcode 6532 en als ik hem op 2G zet kan ik inderdaad bellen JANGERT12, bedankt voor de tip!

Het ligt dus aan 3G.
Badge +1
Inderdaad, ik woon in postcode 6532 en als ik hem op 2G zet kan ik inderdaad bellen JANGERT12, bedankt voor de tip!

Het ligt dus aan 3G.


Graag gedaan! :)

Nu hopen dat er iemand naar wil gaan kijken en dat dit opgelost kan worden.
Badge +1
Inderdaad, ik woon in postcode 6532 en als ik hem op 2G zet kan ik inderdaad bellen JANGERT12, bedankt voor de tip!

Het ligt dus aan 3G.


Graag gedaan! :)

Nu hopen dat er iemand naar wil gaan kijken en dat dit opgelost kan worden.


Ja, graag. 😉
Ik heb ook geen netwerk sinds gisteravond en ik woon ook in dezelfde regio, postcode 6523. hopelijk kan dit snel opgelost worden..
Bellen via 3G is inderdaad niet mogelijk. Postcode 6523 - Hoi lun! :-)

KPN meldt op haar site trouwens voor een aantal plaatsen onderhoudswerkzaamheden voor vandaag en 3 maart. 
"Op deze dagen tussen 07.00 uur en 18.00 uur is het mogelijk dat je gedurende 4 tot 8 uur, met name binnenshuis, tijdelijk geen bereik of minder goede kwaliteit ervaart met mobiel bellen en internetten."

112 blijft wel bereikbaar.

Misschien is dat hier ook het geval?
Badge +1
Bellen via 3G is inderdaad niet mogelijk. Postcode 6523 - Hoi lun! :-)

KPN meldt op haar site trouwens voor een aantal plaatsen onderhoudswerkzaamheden voor vandaag en 3 maart. 
"Op deze dagen tussen 07.00 uur en 18.00 uur is het mogelijk dat je gedurende 4 tot 8 uur, met name binnenshuis, tijdelijk geen bereik of minder goede kwaliteit ervaart met mobiel bellen en internetten."

112 blijft wel bereikbaar.

Misschien is dat hier ook het geval?


Zou kunnen, maar het probleem speelde zeker gisteravond ook al (do 26 feb) en dat lijkt niet binnen dat onderhoud te vallen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Allemaal,

Er was een kortstondig probleem in de regio rondom Nijmegen. Mijn excuses, dit topic is mij ontschoten. Hierdoor is de reactie wat vertraagd.

Later op de avond gister was er een probleem met het 3G netwerk rondom Nijmegen. De 2G verbinding werkte wel goed. Het was echter al weer opgelost voordat er meer over bekend was.:D Mocht je nu nog problemen ondervinden dan is het verstandig om nog een keer je toestel opnieuw te starten.

Kan iedereen weer bellen?
Mij lukt het weer, ja.
Badge +1
Hier ook weer.
Reputatie 4
Badge +8
In de Gemeente Renkum zijn (nog) geen problemen, op zowel 2G, 3G en 4G.
Ik woon zelf in Doorwerth (postcode 6865) en kan probleemloos bellen via 3G.
Ook internetten via 3G als 4G werkt hier prima, dus waarschijnlijk ligt de storing vooral in Arnhem en omgeving Nijmegen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Willem3, Snowy & MichD,

Fijn om te horen dat alles weer werkt:D @MichD, die problemen zijn al vrij snel verholpen. Het viel gelukkig mee;)