.

Is er een storing met Mijn Simyo?

  • 18 January 2023
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Mijn Simyo is op dit moment niet bereikbaar. Ik heb dit met een reeks browsers geprobeerd. 
Bij het inloggen (404) wordt verwezen naar het forum, maar ik zie geen melding, geen topic, niets. Is dit de nieuwe 2023 manier om de klanten het donkere bos in te sturen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mr_Martinez,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Gister rond 17:00 bleek er inderdaad een storing te zijn met Mijn Simyo. Inmiddels zou dit verholpen moeten zijn! Zou je dit voor mij kunnen testen? ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Mijn Simyo is op dit moment niet bereikbaar. Ik heb dit met een reeks browsers geprobeerd. 
Bij het inloggen (404) wordt verwezen naar het forum, maar ik zie geen melding, geen topic, niets. Is dit de nieuwe 2023 manier om de klanten het donkere bos in te sturen?

Denk je nu serieus dat Simyo je opzettelijk het enge bos stuurt?

Excuses voor de late reactie. De storing is inderdaad razendsnel opgelost. Dat was heel fijn 👍
Mijn opmerking over het donkere bos ging overigens niet over de storing maar over de verwijzing naar het forum (waar statusupdates zouden zijn geplaatst, maar waar in werkelijkheid niets te vinden was van de storing van 18-01). 

Reputatie 7
Badge +7

Ik snap je. Status pagina’s zijn inderdaad wel eens ondergeschoven kindjes.

Reageer