Skip to main content
Hoi allemaal,



Er is helaas iets mis gegaan tijdens het versturen van onze mails met betrekking tot betalingen. Mogelijk heb je een email ontvangen waarin wordt gevraagd het factuurbedrag via iDEAL te betalen. Dit terwijl er nog geen automatische incassering heeft plaats gevonden.



We zijn momenteel aan het uitzoeken wat hiervan de oorzaak is. Zodra we meer weten, laten wij dit zo snel mogelijk weten. Via dit topic zullen wij jullie informeren over hoe te handelen.



Belangrijk! De email is gewoon afkomstig van ons. Het gaat dus niet om phishing of een hack.



Update: 23/10. 9:34



We willen jullie vragen de factuur niet via iDEAL te betalen. Het bedrag zal deze week gewoon worden geïncasseerd. Bij degene die wel al betaald hebben, zal geen automatische afschrijving plaats vinden.



Niet alle klanten hebben deze email gehad. We zijn daarom ook aan het uitzoeken om welke klanten het gaat. Zodra dit bekend is zullen we degene om wie het gaat per email nog even informeren.



Update: 23/10 11:50



Alle klanten die de verkeerde email hebben ontvangen, krijgen van ons vandaag nog een email met alle informatie.



Onze welgemeende excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Kopie email:



Beste [naam klant],



Gisteravond heeft u een e-mail ontvangen van Simyo over de betaling van uw factuur [factuurnummer]. In deze e-mail wordt u verzocht uw Simyo factuur te betalen via eenmalige machtiging of iDEAL.



Deze e-mail mag u als niet verzonden beschouwen. Het betreft een bericht dat onterecht door Simyo is verstuurd.



Automatisch incasso

Het openstaande factuurbedrag wordt zoals gebruikelijk alsnog automatisch geïncasseerd. U hoeft hiervoor niets te doen.



Reeds betaald?

Heeft u naar aanleiding van onze e-mail uw factuur inmiddels betaald via machtiging of iDEAL, dan zullen wij uiteraard niet alsnog incasseren. U betaalt dus niet dubbel.



Onze excuses voor het ongemak.



Met vriendelijke groet,



Het Simyo team