Skip to main content

.

Op mijn Simyo lees ik dat er een verificatiecode naar mijn huidige nummer gestuurd is. Ik heb die sms niet ontvangen. Niet op het nummer van mijn oude provider en niet op mijn Simyo nummer. Dus klik ik op de link "Vraag nieuwe code aan”. Dan krijg ik een scherm met "Hé, hier gaat wat mis …”. In de titelbalk zie ik "mijn.simyo.nl/resend-sms-verification”. De omschrijving van het tabblad is “Mijn Simyo - Error 404 - File not found”.

Wat gaat hier fout en op welk nummer zou ik de sms moeten ontvangen?

 

Hoi Big Ben, 

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met het afronden van je aanvraag nummerbehoud! :sweat_smile:

Ik durf niet te zeggen waarom je geen nieuwe code kunt aanvragen. Dat ga ik wel even doorsturen naar onze technische afdeling met het verzoek om het te fixen!

Je zou de code in ieder geval moeten ontvangen op het te behouden nummer. Maar als je geen sms’je ontvangt, dan kun je ook het klantnummer van je huidige provider invullen. Dit klantnummer staat als het goed is vermeld op je facturen!

Kun je me laten weten of het gelukt is? :blush:

Groetjes, 
Bas


Reageer