Skip to main content

.

Beantwoord

Hoe kan ik de earbuds van Samsung krijgen met de actie?


Hallo, onlangs heb ik een Samsung Galaxy A53 via Simyo gekocht. Ik zou als cadeau Earbuds ontvangen. Hiervoor moest ik mijn toestel registreren bij Samsung. Nu wordt er nog om een factuur gevraagd. Bij mijn weten heb ik alleen een mail als aankoopbewijs ontvangen, maar Samsung neemt hier geen genoegen mee. 

Iemand enig idee welk document ik dan wél op moet sturen?

Beste antwoord door Seren

Hi @Willeke1971,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft! Ik heb dit zojuist nagevraagd. Op het eerst volgende factuur zal je dit terug kunnen vinden. Je kunt hierna je toestel registreren om in aanmerking te komen voor de gratis Earbuds.

Groetjes,
Seren​​​​​​

Bekijk originele reactie

4 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1734 reacties
  • antwoord
  • 25 april 2022

Hi @Willeke1971,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft! Ik heb dit zojuist nagevraagd. Op het eerst volgende factuur zal je dit terug kunnen vinden. Je kunt hierna je toestel registreren om in aanmerking te komen voor de gratis Earbuds.

Groetjes,
Seren​​​​​​


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 1 mei 2022

Hi Seren,

 

Bedankt voor je antwoord!

 

Groeten van Willeke


  • Beginner
  • 5 reacties
  • 23 juli 2024

Ik heb een Galaxy A55 aangeschaft bij Simyo. Actie was dat ik er gratis earbuds bij kon krijgen. Op zich een mooie actie maar dan blijkt ineens dat ik voor de earbuds bij Samsung moet zijn. Daar moeten uiteraard bewijsstukken ingeleverd worden en een daarvan is een volledig aankoopbewijs/factuur. Maar die heb ik niet. Opgevraagd bij Simyo en dan krijg ik te horen dat de factuur deze week wordt vrijgegeven. Ik zie in mijn app dat dit helemaal niet zo is en dat deze pas ergens half augustus gaat verschijnen. Proberen duidelijk te maken maar dat lukte niet. Wellicht ook omdat de medewerker er steeds doorheen bleef praten. Allemaal zeer frustrerend en zeker niet gebruiksvriendelijk.

Maar alles begint dus met de "aanbieding” van Simyo…….Als ik dit geweten had zou ik ergens anders hebben besteld. 

Gezien de vraag hierboven dus wachten op factuur en daarna pas aanvraag doen bij Samsung. Zeg dat dan vooraf.

Ronald


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 23 juli 2024

Hoi @Rdub,

Bedankt voor je bericht.
Je vraag is inmiddels beantwoord in een andere topic.

Groetjes,
Ashley


Reageer