.

Beantwoord

Hiep, hiep... hoera! Simyo bestaat 10 jaar

  • 11 December 2015
  • 6 reacties
  • 447 Bekeken

Badge
Ontving vandaag een mail met de volgende ronkende tekst....

Start quote Beste XXXXXX,

Hiep, hiep... hoera! Simyo bestaat 10 jaar. En daarom hebben we met een aantal Simyo medewerkers iets leuks voor je gemaakt.

Benieuwd?

Klik Hier

En vooruit, we verklappen het al een beetje: Aan het eind van deze verrassing maak je kans op superleuke prijzen.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team einde quote

Als ik hier op klik kom ik op een pagina terecht met een wazige afbeelding van een telefoon (zie afbeelding) en dat is dan dat.
Is dat waar de Simyo medewerkers zich mee bezig hebben gehouden voor het 10 jarig bestaan ?
Zijn toch wel zinvollere dingen te bedenken en het klant belang zie ik hier helemaal niet...
Lachertje dus.:?:@
icon

Beste antwoord door Angela 13 December 2015, 09:41

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Solymar,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat je niet direct ziet wat voor leuks wij in elkaar geknutseld hebben 😞 Natuurlijk hebben we meer gedaan dan alleen foto gemaakt van een telefoon.

Het lijkt erop dat jij het filmpje niet kunt zien. Heb je het al eens geprobeerd in een andere browser? Dit zou moeten werken. Zoals gezegd, is het de bedoeling dat je een filmpje kunt zien en dat je hierna een nog een verassing ziet staan. Laat je weten of je het via een andere browser wel in kunt zien?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoe kan ik als internetdummie naar een andere Browser, want ik heb het zelfde probleem.
Hier precies hetzelfde probleem. Ik zit op Internet Explorer en zie dus alleen een plaatje van een telefoon. Op de pc heb ik Mozilla Firefox, maar helaas is dat ding buiten bedrijf en om nou een andere browser op de laptop te gaan zetten, alleen maar om een filmpje te bekijken, dat vind ik toch te ver gaan. Voor de prijzen hoef ik het niet te doen, want ik heb nog nooit in mijn leven iets gewonnen, behalve als het altijd prijs is en dan win ik het meest miniscule, nutteloze prijsje dat er is. Maar toch jammer, dat dit filmpje niet gewoon geschikt is gemaakt voor alle browsers.
Bij mij precies hetzelfde doet het niet.

Nu is het gelukt in google chrome werkt het wel :8
Gefeliciteerd, heb inderdaad wel het filmpje gezien, en er worden leuke prijzen beloofd, ik ben benieuwd wie er gewonnen heeft.:D
Reputatie 4
Badge +10
Hoi iedereen,

Leuk om te horen dat het bij jullie, walleke en Graatje in ieder geval is gelukt 😃

Het filmpje kun je bekijken via de internetbrowser Google Chrome of Internet Explorer 11. Het is wel handig om de cookies, browsergeschiedenis en cachegeheugen te verwijderen. De actie is verlopen. Het filmpje kun je natuurlijk nog wel bekijken :)

Heb je nog vragen?

Reageer