.

Het Simyo forum is live!

  • 6 December 2011
  • 19 reacties
  • 3197 Bekeken

Badge +3
Vanaf 7 december kun jij in gesprek met andere Simyo klanten en met Simyo zelf via ons forum!

Op het forum kun je al je vragen kwijt over de dienstverlening van Simyo, maar bijvoorbeeld ook over toestellen.

Wat vind jij van dit initiatief van Simyo?

19 reacties

Badge
Vanaf 7 december kun jij in gesprek met andere Simyo klanten en met Simyo zelf via ons forum!

Op het forum kun je al je vragen kwijt over de dienstverlening van Simyo, maar bijvoorbeeld ook over toestellen.

Wat vind jij van dit initiatief van Simyo?


Een geweldig initiatief en zal regelmatig inloggen. Groet
Badge +5
Hi Nanda,

Welkom op ons forum.
We zien je graag snel terug!

Groet,
Bibi
Voor simyo,
het is prettig dat ik via de site sms berichten kan versturen. Kunnen jullie er ook voor zorgen dat deze sms-en een bepaalde tijd (bv. 1 jaar) worden opgeslagen op jullie site zodat ik deze weer kan inzien ?
Groet, Jaap
Badge +2
Hi Jaap,

Wij mogen de inhoud van de sms'jes die door jou verstuurd worden niet opslaan. Dit geldt ook voor sms'jes die via onze website verstuurd worden.

Groetjes,

Arie
goed dat hier ook een forum is voor vragen

Badge +3
Hi Jaap,

Wij mogen de inhoud van de sms'jes die door jou verstuurd worden niet opslaan. Dit geldt ook voor sms'jes die via onze website verstuurd worden.

Groetjes,

Arie




mag ook niet toch?????
Reputatie 5
Badge +10
mag ook niet toch?????

Nee dat klopt
Badge
Bij dit onderwerp word wel gereageerd maar op mijn vraag niet hoe kan dat? Zijn er wachttijden voor antwoorden?

Theo Rotterdam
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Theo,

We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op iemands reactie. Ik zie dat je vraag in het door jouw geopende topic inmiddels is beantwoord door één van onze moderators.

Groetjes,

Alex
Ik heb mij vandaag voor het eerst geregistreerd, nog niet gebeld of ge smsed, maar mijn tegoed tot 31-07-2012 is 74 min/sms.
Ik heb bundel WEINIG, 100+20.
Hoe is dit verbruik te verklaren? 
Badge +6
Beste Brabander07,

Welkom op het forum!
Doordat je later klant bent geworden in de maand klant bent geworden heb je naar rato belminuten gekregen.
Je abonnementskosten zijn ook naar rato berekend. Op de eerste van de volgende maand krijg de volledige belminuten.
Bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg.
Ik vindt Simyo toch al snel met reageren.
Ik heb begin April 'n simkaart bij 'n andere aanbieder aangevraagd, maar moet deze na 2,5 maand nog steeds ontvangen.
Deze heb ik nu geannuleerd en op 11 Juli 'n simkaart bij Simyo aangevraagd.
Binnen 'n uur kreeg ik via 'n mail 'n bevestiging, inclusief mijn nieuwe nummer.
Gisteren, 13 Juli ontving ik mijn nieuwe simkaart van u, klasse.

Met vriendelijke groet,
Kurt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi brabander07,

Goed om te horen dat alles naar wens gaat.

Groetjes,

Alex
Vanaf 7 december kun jij in gesprek met andere Simyo klanten en met Simyo zelf via ons forum!

Op het forum kun je al je vragen kwijt over de dienstverlening van Simyo, maar bijvoorbeeld ook over toestellen.

Wat vind jij van dit initiatief van Simyo?


als het live is waarom heb ik dan nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van vanmorgen
Reputatie 7
Badge +9
als het live is waarom heb ik dan nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van vanmorgen

Simyo moderators streven ernaar om binnen 1 werkdag op een nieuw topic te reageren. Maar het hangt ook een beetje ervan af hoe druk het is op het forum of ze dat halen.
Reputatie 5
Badge +11
Inderdaad poemyp,

Zoals Scotsman al terecht aangeeft proberen we iedereen binnen een werkdag te woord te staan. Niet in het minst om andere forumgebruikers ook de kans te geven om er op te reageren.
Jouw vraag heb ik zojuist beantwoord.
Badge
Ik kan niet in het forum komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Je hebt dit berichtje ook al in een ander topic geplaatst 😉 Denk je eraan dat het niet nodig om hetzelfde bericht op meerdere plekken neer te zetten? Dat is niet heel efficiënt, namelijk! Wat het probleem betreft: wil je hierover uitweiden? Je plaatst deze berichten namelijk op het forum, maar geeft aan dat er iets mis gaat met het plaatsen van berichten op het forum.

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane

Reageer