.

Het Simyo Forum in een nieuw jasje

  • 21 August 2017
  • 7 reacties
  • 474 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi lieve Forummers,

We zijn er al een tijdje mee bezig, maar nu is het eindelijk zover. Het Simyo Forum heeft een nieuw jasje. Sommige dingen zijn er wat anders uit gaan zien, maar vertrouw me: het is nu allemaal nóg makkelijker en handiger om het Forum te gebruiken. Sinds afgelopen donderdag (24 augustus 2017), is het splinternieuwe forum live gegaan. En we zijn er trots op!

Wat is er dan precies veranderd?

Ik dacht dat je het nooit zou vragen 😉 Ik heb het netjes onder elkaar gezet:

  • Het forum is nog overzichtelijker geworden. Het is makkelijker om vragen te stellen en antwoorden te vinden. Zo kun je in één oogopslag zien wanneer de laatste reactie geplaatst werd in een topic en kun je ook een kort fragmentje zien van de inhoud van de startpost.
  • Op je mobiele telefoon of tablet past het Forum nu perfect! Het Forum past zich dan gewoon aan aan jouw apparaat. Wil je dus nog een vraag stellen terwijl je onderweg bent? Dat kan!
  • Op de homepage zie je makkelijker de actieve topics en kun je hier direct aan deelnemen door het vernieuwd 'recent actief' tabblad.
  • Je kunt andere gebruikers 'taggen' door een @ te typen en dan de gebruikersnaam van de gebruiker. De gebruiker in kwestie krijgt dan een e-mail notificatie, zodat diegene op jouw opmerking/vraag kan reageren.
  • Je kunt alle emoji's gebruiken op het forum! Vanuit je telefoon kun je gebruik maken van de emoji's die in je toetsenbord geïntegreerd zijn
  • Je kunt zien wie jouw posts ge-liked hebben.
  • Foto's, screenshot en GIF's kun je nu direct vanaf je filmrol/fotoalbum op je telefoon delen.

Verder heeft het forum een frisse, nieuwe look en zijn er een hoop kleine verbeteringen doorgevoerd.

Wil je hier iets over kwijt, of heb je nog een brandende vraag? Dan kun je die áltijd stellen.



Groetjes,
Jihane

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ik ben reuze benieuwd morgen.
Reputatie 7
Badge +10
Ik vind het in ieder geval erg spannend!
Reputatie 7
Badge +9
En we zijn live.
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat @ErikInSided1 mee heeft geholpen om het forum live te zetten...

Het is wel even wennen om naar sommige pagina's te gaan...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal 😃

Ziet er fraai uit, toch? Ik ben vooral blij met de emoji's die ZO schattig zijn en met de @-mentions.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Ik mis één ding, ik denk dat het bewust is weggelaten, het sturen van attachments via PB.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Franswon,

Oh, dat is een goeie! Geen idee of hier over is nagedacht. Ik zal het in elk geval meegeven als feedback. Bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer