.

Hele fijne feestdagen en een gelukkig 2018!

  • 22 December 2017
  • 20 reacties
  • 577 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Er zijn al verschillende topics te vinden waarin we elkaar al het moois wensen voor 2018 en de aankomende feestdagen 🙂 Natuurlijk willen wij vanuit Simyo deze wensen ook overbrengen naar jullie. Het was een fantastisch jaar en wij kijken uit naar een nog mooier jaar in 2018. Het jaar waarin we nog meer klanten blij willen en gaan maken, het jaar waarin we onszelf opnieuw willen overstijgen 😃 Want als jij blij bent, zijn wij ook blij!

Maar eerst, gaan we de gezellige dagen van Kerst in. Wij hopen dat jullie genieten van familie, vrienden, dierbaren of van tijd voor jezelf! We wensen jullie hele fijne feestdagen en alvast een mooi uiteinde!

We maken gelijk even gebruik van de gelegenheid voor een huishoudelijke mededeling, zoals gewoonlijk 😉 Op 1e en 2e kerstdag zal de Simyo klantenservice gesloten zijn. Schrik er niet van als er toch een tweet, facebookberichtje, forumpost, WhatsApp'je of Live Chat beantwoord wordt. Er zijn stiekem een aantal mensen die tussen het gourmetten door af en toe een bericht beantwoorden. Op 27 december zit iedereen weer klaar voor jullie vanaf 08:00 uur.

Ditzelfde geldt voor nieuwjaarsdag. Ook dan is de telefonische klantenservice gesloten, en zullen er toch een aantal berichtjes op Social Media en Live Chat beantwoord worden. Op 2 januari zit iedereen weer fris klaar vanaf 08:00 uur om jullie te helpen met al jullie vragen!

Groetjes,
Simyo!


20 reacties

Fijne dagen en een goed 2018 @Simyo, alle Forum experts, alle klanten.. kortom iedereen!!!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Dankjewel! 🙂 Jij ook! Leuke plannen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +6
Super leuk! Jullie ook allemaal een goed 2018 gewenst alvast. Zo'n tof team zijn jullie. Alleen maar positiviteit en heel erg goede customer support niet voor niks. De band die jullie scheppen is zo leuk.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Ray,

Dankjewel! 🙂 Jij ook! Leuke plannen?

Groetjes,
Jihane


@Jihane was jij de fotograaf hierboven? Zo te zien sta jij er niet op maar daar staat tegenover dat ik het Simyo team nog nooit in the flesh heb ontmoet, dus ik kan me vergissen...

Merry Christmas everybody and have a great Hogmanay!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Scotsman,

Sorry voor de late reactie!

Haha, maar dat kan goed kloppen. Ze staat zelf niet op de foto, maar was er die dag wel. :D

Ik wens jullie allemaal het beste toe in het nieuwe jaar.

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Goed 2018 toegewenst! Hoe is iedereens eerste week verlopen?

@Scotsman, scherp opgemerkt zeg! Ik was er die ochtend wel, maar in de middag niet. Dat is toen die foto gemaakt werd. Ik had die dag wel een ergggg leuke kersttrui aan met een luiaard erop, waar ik elk jaar opnieuw heel blij van word.

Groetjes,
Jihane
Voor mij 1e week griep, nog een behoorlijk bietje verkoudheid.
En @Jihane, een SELFIE met lui(p)aard ( lui paard😜) van jou is nu echt nodig..
Ook een goed jaar voor jou.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi allemaal!

Goed 2018 toegewenst! Hoe is iedereens eerste week verlopen?

@Scotsman, scherp opgemerkt zeg! Ik was er die ochtend wel, maar in de middag niet. Dat is toen die foto gemaakt werd. Ik had die dag wel een ergggg leuke kersttrui aan met een luiaard erop, waar ik elk jaar opnieuw heel blij van word.

Groetjes,
Jihane


Een leuke kersttrui indeed! Ik heb hem gezien....... "take it slow in the snow" 😉Nu vraagt iedereen zich natuurlijk af hoe ik dat weet 🤔

Mijn eerste week heb ik in Nederland doorgebracht, was ergggg gezellig met familie en vrienden, gisteravond weer keurig netjes door Easyjet (ook oranje net als Simyo, zijn jullie soms familie van elkaar?) in Schotland afgeleverd.
@Scotsman ook een heerlijk kerstdiner(s) gehad, mag ik aannemen?
Reputatie 7
Badge +9
Het was heerlijk maar redelijk eenvoudig (de kok was mijn 92-jarige vader dus daar verwacht ik geen 6 gangen diner van!) Gezelligheid staat tenslotte voorop.
Reputatie 7
Iedereen nog de Beste Wensen voor 2018!
Reputatie 6
Badge +7
@Friesian, haha!

@Scotsman, nu ben ik wel érg benieuwd! Volg je ons op Snapchat? :D

Super leuk dat je bij je vader hebt gegeten. Gezelligheid staat zeker voorop!

Had EasyJet heel graag als zusje gewild, maar helaas.. :P

@RicoK, jij ook de beste wensen!
Reputatie 7
Badge +9
@Asma nee ik gebruik geen Snapchat!
Nèèèh, @Asma en @Scotsman hebben ieder slapeloze nachten achter hun apple-fan-vizier doorgebracht met het in de gaten houden van Samsung boys/Girls.

🤔😂
Reputatie 6
Badge +5
Ik ben een beetje laat, maar ook namens mij nog de beste wensen! 1,5 week later kan nog wel, toch? 😉
Na rijp beraad heeft de feestcommissie besloten om bij wijze van uitzondering dit te verkondigen.

Zeker @Niels je bent de 1e .😀
Reputatie 5
Badge +5
@ Friesian, helemaal top!

In dat geval wil ik hierbij ook iedereen nog het aller-allerbeste wensen voor het jaar 2018! Wie heeft er nog goede voornemens?

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Waarom Goede Voornemens per 01 januari en niet per 07 februari, 18 mei, 05 september of weet ik veel welke datum?
Reputatie 7
Badge +9
Dan ben ik gewoon de eerste!
Alvast de aller-allerbeste wensen voor het jaar 20189! 😀
Reputatie 5
Badge +5
@ RicoK, het is nu toch ook al 11 januari? 😉 Ik moet met die van mij ook nog steeds gaan starten, haha.

@ Groentjuh, jij ook vast het allerbeste voor 2022! 😃

Reageer